Miskraam met weinig bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door ilss, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilss

ilss Actief lid

2 mei 2010
    303
    162
    43
    Op dit moment ben ik in opleiding
    Zuid-Holland
    Na onzekere begin weken en goede echo’s zit ik nu toch weer in een miskraam. Mijn vorige miskramen verliepen vlot of begonnen met bloedverlies.

Nu heb ik een MA vruchtje van 7 weken bij een zwangerschap van 9,5week, vastgesteld op di 13 feb, geen hartje wat klopte. De 19e nogmaals door de gyn bevestigd. Op zat de 17e een aantal druppels oud bloedverlies. Sinds gisteren vrij 23 feb iets meer oud bloed maar nog steeds geen ‘stromend’ bloed. Mijn ondergoed is wat vies als ik geen inlegkruisje draag maar de hoeveelheid is zo weinig dat een inlegkruisje bijna overbodig is. Hier en daar wat hele lichte krampjes maar bijna niet opmerkzaam.

Ik vind het best lang duren voordat het bloeden echt start. Heeft iemand ervaring met minimaal verlies? En dus ook nog geen stolsels e.d? Dit wachten tot het eindelijk eens begint vind ik heel vervelend.

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Mijn 1e miskraam, die uit zichzelf begon, begon met wat bruinverlies maar al snel volgde een normale menstruatie.
    2e miskraam begon ook met bruinverlies maar er gebeurde verder niks. Dat is uiteindelijk opgewekt met medicatie.

T zou kunnen dat het bij jou binnen nu en korte tijd op gang komt, omdat je gister wat meer bruinverlies had. Zo niet, kun je vragen om medicatie als je het wachten niet trekt.
    Ik wilde ook niet wachten, liever zo snel mogelijk achter de rug. Vruchtje was toen ruim 6 weken en bloedverlies was na medicatie toch wel heftiger dan een menstruatie.

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Mijn eerste zwangerschap was een ma, deze kwam helemaal niet uitzichzelf op gang. Ik heb toen cytotec gekregen om het op te wekken, misschien dat dat jou ook kan helpen.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Bij mijn laatste miskraam verloor ik ook wat bruin, nadat het hartje was gestopt. Na 2 weken zette de miskraam nog niet door en ging ik terug naar de gyn.
    Een andere keer verloor ik niets en heb ik 3 weken afgewacht en er gebeurde niets.

Heb je wel binnenkort weer een afspraak bij de gyn?

Sterkte!

5. ilss

ilss Actief lid

2 mei 2010
    303
    162
    43
    Zuid-Holland
    Fijn de reacties dank jullie!

Vrijdag heb ik een curettage gepland staan ik hoopte dat in de tussentijd het vanzelf was gekomen vooral door het af en toe was verlies. Maar het lijkt er nu op dat er niets spannend gebeurd. Vrijdag zitten we 2,5 week vanaf het de slechte echo.

Ben wel blij na het lezen van jullie ervaringen dat de curettage al gepland staat.

6. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Bij mijn miskraam van 6 weken had ik ook minimaal bloedverlies en een paar stolsels. Daarna was ik echt schoon.

7. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Mijn MA's zijn helaas ook nooit vanzelf gekomen. Het feit dat je bloed verliest kan betekenen dat je lijf heeft opgemerkt dat het niet goed is en dat het eerdaags op gang komt (dat hoop ik voor je), maar het kan ook nog lang duren. Heb helaas ook wel verhalen gelezen van vrouwen die weken bruinverlies hadden voor de miskraam daadwerkelijk doorzette.

Heel veel sterkte, zo verdrietig dat het weer mis is gegaan...

8. LollyLolbroek86

LollyLolbroek86 Bekend lid

24 okt 2017
    549
    445
    63
    Hier had ik al vanaf het moment dat ik positief testte tot week 8 bloedverlies. 2 goede echo's gehad maar helaas in week 9 heftige bloedingen en geen kloppend hartje meer.

Maandag is het bloeden begonnen, woensdag echo vk, do gyn en gelijk gestart met cytotec. Vrijdagavond alles verloren.

Is er een reden dat je gelik voor curretage kiest?

9. ilss

ilss Actief lid

2 mei 2010
    303
    162
    43
    Zuid-Holland
    Ik heb 2 kindjes rondlopen thuis, familie weet niet van de zwangerschap/miskraam en dat willen we ook zo houden. Ik heb 1 keer eerder pillen gekregen dat viel me best tegen en had ik geen zorgen rondom kinderen. Ik zie het niet zitten om 2 dagen goed pijn te hebben terwijl ik de kids heb. Met de curettage is het maar 1 dag en is het daarna gelijk klaar.

Vanochtend ineens helder rood bloed verlies dus wie weet

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Geen ervaring, maar wil je wel even sterkte wensen.

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Heeft het doorgezet Ills? Hopelijk is het nu snel voorbij.

Deel Deze Pagina