hoi, ik sta op het punt een boxkleed te kopen. deze is alleen erg fleurig, met veel kleuren en drukte.. en ik vraag me af of dat niet te druk is voor het kindje? er komt toch ook speelgoed in de box te liggen? wat zijn jullie ervaringen?
ik heb dan een leger boxkleed en doe er 4 beertjes in en een wipstoeltje... want als net geboren is pak die nog geen speelgoed dus das dan onzin omdat er gelijk in te leggen... een beertje om na te kijken is wel weer leuk dan lijk mij
Mwah, een boxkleed is niet snel te druk hoor....de eerste maanden liggen ze toch op hun rug in de box dus zien ze 'm niet eens . Wat wel echt een aanrader is, is om een (muziek)mobile voor aan je box te kopen. Dat is het eerste waar je kindje straks iets mee 'kan' (naar kijken ). Sowieso is mijn ervaring dat een kindje jonger dan een maand niks met de box kan, ja erin liggen, maar ze kunnen nog helemaal niets met speelgoed of wat dan ook. Irem vond na een maandje de mobile wel leuk, dus toen lag ze af en toe 10 minuutjes in de box naar haar mobile te kijken. Pas nu ze bijna 3 maanden is kan ze iets langer in de box spelen omdat ze nu ook tegen speeltjes aanslaat en ze vastgrijpt. Ik heb een grote zachte kubus van Nijntje in de box liggen, een Nijntje mobile, en een paar losse speeltjes aan de boxrand om tegenaan te slaan. Aan meer heeft ze op dit moment toch niets.
maar kun je ook een mobiel-houder kopen voor aan de box of hoe bevestig je dan zo´n mobieltje aan de box?
Bij de meeste mobiles (en volgens mij wel bij alle) zit een houder om 'm aan bed of box vast te maken
als je er 1 koop in de winkel zit alles erop en eraan.... mobieltje en mobiel houder ik heb zelf geen mobieltje maar wel een knuffel met een muziekje erin die heb ik vastgemaak aan de box waarom ik geen mobiel in de box doe is omdat me kat er de heletijd mee loop te spelen hij vindt die beertjes wel heel erg leuk eraan haha...
Op dit moment ligt er een boxkleed in en 6 knuffelbeertjes, waar de hond verliefd naar aan het staren is maar er niet uit durft te halen
Inderdaad, zo'n kleintje heeft nog niet veel nodig in de box. Ze liggen er hooguit een half uurtje per keer in en gaan dan weer naar bed. Een druk kleed maakt, denk ik, niet veel uit. Let wel op bij een mobile dat je kindje niet overgeprikkeld raakt. Mijn dochter kreeg grote 'rollende oogjes' als ze er onder lag te kijken. Ze werd er helemaal druk van. Echt zielig. Heb dat ding maar weggedaan!
ik heb 2 kleden 1tje van de prenatal bruin met creme en in het midden staat baby.. en 1tje van de hema die is ook best gekleurt HEMA - baby - kraamcadeaus - speelgoedkleed op het plaatje komen de kleuren niet zo mooi uit in het echt is hij veel kleurrijker.. voor de rest ligt er 1 beertje in een spiraal van nuintje aan de zijkant en een rammelaar van nijntje... en ik denk dat ik het wippertje erin zet
Bij mijn oudste heeft er de eerste tijd alleen een mobile boven de box gehangen, verder geen speelgoel. Dit was al spannend genoeg
ik heb aan de box een box spiraal vd hema en een mobile van woezel en pip. heb een grijs box kleed van de prenatal met baby in het midden. en eentje van het kruidvat lime wit gestreept. een box is ook wel makkelijk als je je kindje heel eventje's moet weg leggen. denk aan deur op doen of naar het toilet o.i.d.
Ik heb een paar knuffels en zo`n mobile......in het begin allemaal nog niet zoi interessant maar ziet er wel leuk uit hahaha
Ik heb een creme/bruin kleed met baby erop van de prenatal en een Woezel&Pip mobiel. We willen alleen nog een Woezel&Pip boxspiraal voor de eerste periode en als hij wat ouder wordt krijgt hij zn speeltjes
Welk boxkleed heb je op het oog dan? Volgens mij had je ook een topic onder baby uitzet, toch? Kijk eens op www.misslittle.nl. Staan ook van die leuke drukke kleden op!