Over een paar weken is het in het zuidenvan het land weer zover "carnaval". Ons mannetje gaat voor het eerst mee. Ik ben daarom op zoek naar een leuk pakje voor hem. Wie heeft er nog een leuk carnavalspak liggen voor een jongen in maat 74-80?
heejj ik heb geen pakje voor je helaas... maar wij hebben er zelf gister ene gekocht bij carnavals wierts hadden ze hele leuke trappelzakken Faschingskostüme Karnevalskostüme Kostüme - Beestenboel miss is dit iets voor je
heb vorig jaar N. met carnaval een pakje van de h&m aangedaan, misschien kun je die nog ergens vinden op internet (mijne is een klein maatje, anders mocht je hem wel hebben!!!). Weet eigenlijk ook nog niet wt ik het mannetje aan ga trekken
oh, kijk hier eens!!! Feestbeest.nl - Algemeen Baby's Baby/Peuter kleding , Carnavalskleding - De grootste Carnavalskleding winkel online | Carnavalscollectie 2010 Venlo, Venray, Roermond, Limburg, Nederland | Carnaval-megastore | Karnevalskleidung Fopshop - Carnavalskleding - Kleding kind neutraal er is nog meer te vinden, je kunt even googlen op 'carnavalskleding baby'