Hallo, Onze dochter is 9 weken te vroeg geboren met 940 gram. Pre-dysmatuur dus. Ze is sinds gisteren over de kilo en van de Intensive Care af en naar de High Care verhuisd. Goeie vooruitgang dus. Nu rijden we zelf af en aan naar het ziekenhuis, en naast het afkolven heb ik de rest van de dag verder nergens puf voor. Zo'n keizersnede en vergiftiging (HELLP) hakt er toch harder in dan ik zelf eigenlijk toe wil geven. Tijd voor een garderode aanschaffen heb ik dus niet. Nu zoek ik eigenlijk een setje (rompertjes) prematuurkleding. Maatje 40 (zelfs daar zwemt ze nog in). Heb je iets liggen, al is het maar 1 rompertje, laat het me dan a.u.b. weten. Bedankt alvast!
Als eerste gefeliciteerd! ik heb wat rompers gekregen die mijn ventje niet aankon dat betekend dat het maatje 40/46 zal zijn... staat tekst op v.i.b.. very important baby en vers geperst... ik heb ook nog een te klein boxpakje gekregen die hij niet paste dat zal waarschijnlijk maat 46 zijn... je kan dit voor een heel klein preijsje overnemen
Dan heb ik zeker niet goed gezocht, want ik kwam maar 1 truitje tegen in maatje 40 Ik ga nog eens kijken..... (heb al wel een "gezocht" advertentie geplaatst)
Dank je! Ik heb even gekeken, maar ik vind een couveusepakje maat 40 vanaf 10 euro (dat is de goedkoopste) toch wel erg prijzig. Ik zoek eerst nog even verder, maar anders is dit zeker een adres om te onthouden.
En anders nog een ander ideetje... kleertjes maatje 44 (te koop bij Prenatal, C&A, V&D) op extra droogstand in de droger doen. Dan krimpt het waarschijnlijk en past het wellicht aardig. Zo niet, die maat heb je dadelijk toch nodig. Dus je zou het kunnen proberen.
En anders nog een ander ideetje... kleertjes maatje 44 (te koop bij Prenatal, C&A, V&D) op extra droogstand in de droger doen. Dan krimpt het waarschijnlijk en past het wellicht aardig. Zo niet, die maat heb je dadelijk toch nodig. Dus je zou het kunnen proberen.
Ik heb weleens gehoord van iemand die ook een heel kleine baby had dat ze poppenkleding kocht bij de speelgoedwinkel. Schijnt erg goed te passen. Lotte
Allereerst gefeliciteerd! Misschien heb je hier iets aan. Deze dame maakt de kleertjes geheel op maat. Rekening houdend met eventuele sonde enzo. http://www.xs4all.nl/~gerardtb/index.html Groetjes, Lotte