gezocht; prematuurkleding maatje 40

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Bkoenen, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hallo,

Onze dochter is 9 weken te vroeg geboren met 940 gram. Pre-dysmatuur dus. Ze is sinds gisteren over de kilo en van de Intensive Care af en naar de High Care verhuisd. Goeie vooruitgang dus.

Nu rijden we zelf af en aan naar het ziekenhuis, en naast het afkolven heb ik de rest van de dag verder nergens puf voor. Zo'n keizersnede en vergiftiging (HELLP) hakt er toch harder in dan ik zelf eigenlijk toe wil geven. ;)

Tijd voor een garderode aanschaffen heb ik dus niet. Nu zoek ik eigenlijk een setje (rompertjes) prematuurkleding. Maatje 40 (zelfs daar zwemt ze nog in).

Heb je iets liggen, al is het maar 1 rompertje, laat het me dan a.u.b. weten.

Bedankt alvast!

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Als eerste gefeliciteerd!

ik heb wat rompers gekregen die mijn ventje niet aankon dat betekend dat het maatje 40/46 zal zijn... staat tekst op v.i.b.. very important baby en vers geperst... ik heb ook nog een te klein boxpakje gekregen die hij niet paste dat zal waarschijnlijk maat 46 zijn... je kan dit voor een heel klein preijsje overnemen ;)

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

heb je er toevallig foto's van? Enw elke prijs denk je dan aan?

4. netmoeder

netmoeder Actief lid

2 feb 2009
    181
    0
    0
    bij de online shop van prenatal kan je kleding kopen vanaf maat 44. Misschien een idee?

5. zohra

zohra Niet meer actief

op marktsplaats word ook veel maat 40 wel aangeboden.

gr zohra

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
  7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dan heb ik zeker niet goed gezocht, want ik kwam maar 1 truitje tegen in maatje 40 :confused: Ik ga nog eens kijken.....
    (heb al wel een "gezocht" advertentie geplaatst)

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dank je! Ik heb even gekeken, maar ik vind een couveusepakje maat 40 vanaf 10 euro (dat is de goedkoopste) toch wel erg prijzig. Ik zoek eerst nog even verder, maar anders is dit zeker een adres om te onthouden.

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    En anders nog een ander ideetje... kleertjes maatje 44 (te koop bij Prenatal, C&A, V&D) op extra droogstand in de droger doen. Dan krimpt het waarschijnlijk en past het wellicht aardig. Zo niet, die maat heb je dadelijk toch nodig. Dus je zou het kunnen proberen.

10. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    En anders nog een ander ideetje... kleertjes maatje 44 (te koop bij Prenatal, C&A, V&D) op extra droogstand in de droger doen. Dan krimpt het waarschijnlijk en past het wellicht aardig. Zo niet, die maat heb je dadelijk toch nodig. Dus je zou het kunnen proberen.

11. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    Ik heb weleens gehoord van iemand die ook een heel kleine baby had dat ze poppenkleding kocht bij de speelgoedwinkel. Schijnt erg goed te passen.

Lotte

12. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Dat heb ik ook wel eens gehoord ja.

13. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
  14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Allereerst gefeliciteerd!
    Misschien heb je hier iets aan. Deze dame maakt de kleertjes geheel op maat. Rekening houdend met eventuele sonde enzo.

http://www.xs4all.nl/~gerardtb/index.html

Groetjes, Lotte

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

heb gehoord dat mijn kennisje baby born kleertjes had gekocht!

Deel Deze Pagina