gezocht prematuur kleding maatje 44. jongen of meisje maakt niet uit. het liefst nieuw en voor een zacht prijsje
Ik weet niet wat je budget is maar zelf vind ik dit wel een leuke site. Monpetit En anders kan je ook gewoon bij de Prenatal kijken. Daar hebben ze ook maatje 44.
ja gewoon bij de prenatal. Mijn zoontje had ook maat 44 in het begin. Nou echt maar hooguit een week.
Ik heb nog rompertjes van ISI MINI. Dit zijn van die rompertjes die je niet over het hoofdje hoeft aan te doen, maar met een overslagje. Deze zijn nog als nieuw, mijn zoontje heeft ze erg kort gedragen. En ik heb nog een aantal broekjes en vestjes. allemaal maat 44
heb nog nooit maat 44 gehoord, bijzonder is dat! Hier heb ik thuis nog wat kleertjes van maat 50-56 liggen.
ik ben op het moment even voorzien... de kleertjes zijn bedoeld voor de babyborn pop van mijn dochter. het maatje 44 is voor prematuur baby's.
ik krijg de link er niet op dus moet het even zo doen (sorry voor de ruimte), heb ng 4 dingen in goede staat maat 44.( Kan gewoon door de brievenbus); Zacht pakje van Nijntje