Hoi allemaal. Zoals jullie aan mijn andere topic van kleidng kunnen zien hebben wij niet erg veel uit te geven, maar ik ben helemaal verliefd op de quinny zapp. Heeft iemand die misschien nog staan, en vraagt er een prikkie voor= Liefst met tas erbij. Kleur maakt niet zoveel uit, maar geen paars of roze. Als het kan moet ie er nog wel goed uit zien. Eventueel verzenden of in omgeving Emmen-Stadskanaal. Groetjes Renate
Heb ik al gedaan. Bij ons in de buurt zijn bijna geen zapp's te vinden. En door heel nederland wil niet iedereen verzenden, of voor 12.20 verzenden terwijl het voor 6.75 kan...
Op marktplaats durven ze er ook nog grof geld voor te vragen hoor. Je bent met deze wandelwagens al snel 100 euro kwijt. Aan wat voor bedrag zit je zelf te denken dan ?
Hoi hoi, Wat ik nog niet wist voor ik dit topic plaatste, is dat de zapp niet in standen kan. En wil er wel eentje hebben met standen.. Dit topic kan dus dicht/verwijdert worden.. Groetjes
Klopt, ik heb 'm, de standen zijn ideaal, alleen issie voor mijn lengte laag vandaar staat ie alweer op mp.
Nadeel van de nieuwe zapp is dat hij uit twee componenten bestaat. Hierdoor kan hij niet mee op de fiets. De zapp is een goede wagen maar gaat het comfort van een buggy (klein, compact eenvoudig inklapbaar, fiets) voorbij.