Gezocht: puckababy mini

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by takhen, Aug 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Heeft iemand misschien nog een puckababy mini liggen die hij/zij kwijt wil? Kleur maakt me niet uit en prijs is over een te komen :)

Mijn dochtertje komt over een paar dagen uit het ziekenhuis terug en heeft er dan 1 nodig maar een nieuwe is voor ons niet betaalbaar.

Wie oh wie :)

2. Lillith

Lillith Bekend lid

Mar 29, 2010
    751
    0
    0
    Randstad
  3. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Bedoel je echt de mini of de piep? Ik heb nog wel een mini liggen, duidelijk gebruikt maar schoon en heel.

De piep gebruik je tot een maand of 4 dus aan je onderschrift te zien heb je die nodig.. Sorry, die heb ik al weg gegeven..

4. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    De piep is maar tot aan 3 maanden toch? En mijn jongste weegt nu al 6 kilo dus past helaas nog maar nauwelijk in de piep die ze in het ziekenhuis gebruiken. Vandaar dat ik een mini nodig heb.
    Hoeveel wil je hebben voor die? Pm me maar anders :)

5. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Onze zoon, die ook heel flink was heeft evengoed tot 4 mnd in de piep gelegen.. Met zijn voetjes op het laatst helemaal in de onderste punt. Dit omdat de mini een stuk breder is en hij niet geborgen lag. Ik zal ze vanmiddag even opzoeken, heb er 2. Pb wel even een foto dan.

6. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    oh dank je!
    ik heb de mini inmiddels al geregeld maar als jij nog een piep hebt, dan wil ik die misschien ook wel ja :)

7. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Ik had juist 2 mini's! Maarrrrr.... Mijn lieftallige man :x:x heeft ze in de kledingbak gegooid!!! Stond een tasje klaar en hij dacht dat deze ook wel weg konden omdat zoon ze niet meer gebruikt:(..

Gelukkig heb je er inmiddels 1 gevonden!

8. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    rofl leuk he die mannen ;)
    maar toch bedankt voor het kijken!

Share This Page