gezocht pup of katje die wij een goed huis kunnen geven

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Weet je wat ik niet begrijp. Je zegt zelf dat de kat van slag is omdat hij weinig aandacht krijgt en ipv hem wat meer aandacht te geven, dus wat meer tijd aan hem besteden, doe je hem helemaal weg. Katten hebben ook gevoelens hoor!

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    We hebben ook heel lang getwijfeld, maar op dit moment gaat het echt niet meer. Vooral s nachts niet. Hij mist echt zijn kattenluik. En ja, ik vind het heel vervelend dat het zo loopt, maar als ik moet kiezen tussen 's nachts slapen of elk uur eruit voor de kat, dan weet ik het wel.

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    pff sorry maar vind het wel erg om te lezen dat door weinig aandacht een kat gewoon weg moet, Geef dat beestje een kattenluik, of maak een ren buiten. geef hem lekker een uurtje per dag aandacht en kijk of hjij er van op fleurt.

@Ts en heb je al wat gevonden

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Goh wat fijn dat mensen mij gelijk denken te kennen:) Dat zegt meer over jullie dan over mij:D

5. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wil je een hond of een kat? Daar zit nogal een verschil in. En als je een hond wilt, wat voor type hond zoek je dan? Met 300 verschillende rassen en legiomkruisingen, kun je niet zomaar zeggen 'ik zoek een hond'.

6. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Meid je weet ook hoe ik er over denk he? Eerst even er over nadenken en dan pas kijken wat je gaat doen. Niet zomaar even een hond of een kat in huis halen maar eerst even kijken of die uberhaubt wel bij je past, als het aan mij had gelegen dan had ik morgen nog weer een doberman in huis gehaald maar dat gaat momenteel niet dus hebben we al een jaar een klein rustig hondje, kijk gewoon eerst wat de opties zijn en wat er bij je past.

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik sluit me aan bij sommige van de al gegeven reactie. Een kat is op zichzelf meestal en niet veeleisend. Een hond moet 4x per dag eruit en je hebt honderden rassen.. afhankelijk van het 'type' mens dat je bent moet de hond bij je gezin passen.

Deel Deze Pagina