Onze dochter heeft deze beer tot lievelingsknuffel uitgeroepen: Bekijk bijlage 87288 Hij was te koop bij de DA drogist, de Etos en apotheek. Nu hebben ze helaas alleen nog Aap, Leeuw en Olifant.....maar nergens meer Beer. Beer is van het merk Difrax en is gevuld met een soort zware korrels. Er is ook een grote versie van, maar wij zoeken de kleine. Wie o wie weet waar ze er nog eentje hebben? Of is er misschien iemand die er één heeft liggen en die we over kunnen nemen? Alavst bedankt!
Wat een leuke site, ik had 'em zelf nog niet gevonden! Helaas alleen geen Beer al hebben ze wel iets wat erop lijkt in het blauw. Hele schattige knuffels op die site zeg, ga het niet aan mijn kinderen laten zien, want die willen ze vast allemaal.
Ja, ik heb ze gemaild, maar ze zijn op vakantie. Ik ben benieuwd! Ook bij Difrax gaan ze nog zoeken bij de vertegenwoordigers, dus wie weet....
misschien staat hij hier tussen? Marktplaats.nl - difrax beer kopen of verkopen - Vind difrax beer goedkoop op Marktplaats.nl
Het is nogal een lastige, ik heb 'em al een hele tijd in de Marktplaats zoekassistent, maar helaas....alleen de grote versie.
Lief van je Towser. Had MariekeK ook al gevraagd. Het is maar lastig dat zoiets zo uit de collectie kan gaan. We kregen hem cadeau en ons mannetje is er helemaal verzot op. Ik ga het horen Keilief iig!
Wij hadden deze ook! Hebben er in totaal 5 in huis, nu, want ook ik kwam erachter dat ze uit de collectie waren gehaald (super-stom, want tis de leukste die ze hebben!). Inmiddels lijkt het er echter op dat hij ermee klaar is en over is gestapt op grotere knuffels. Ik zal eens uitproberen of hij 'm mist als ik 'm weghaal. Zo niet, dan wil ik er best één of twee wegdoen... Ik kom er nog op terug!
Wat lief dat je het wilt proberen! Ik snap ook niet dat ze 'em uit de collectie hebben gehaald, de olifant , de aap en de leeuw hebben ze nog wel, maar Beer is toch met afstand het leukste. De naam van onze dochter betekent ook Beerin, dus het was ook een beetje symbolisch.
Hoi ! Ik zag inderdaad 2 pb, de DA zit in Gennep, dus niet in de buurt van Hardewijk. Ik wil uiteraard even naar de winkel gaan & eens kijken of ze er nog zijn. Ik ga er morgenvroeg wel even langs en dan laat ik het weten. Groetjes, Marieke
zal even op zolder kijken ik heb er geloof ik nog een liggen die kan je dan zo krijgen. Laat het morgen even weten .
Hiephoi, Wat een goede hulp allemaal. Mocht er nou onverhoopt teveel (durf het bijna niet te hopen) ben ik bereid meerdere aan/over te nemen. Ik denk dat dat voor Towser ook zo is. Ik blijf het volgen en mocht er nu een paar gevonden zijn en Towser heeft genoeg hihi dan pb me maar! SUPER groetjes, erwtje