lieve meiden, ik ben op zoek naar fuchsia en lichtroze m&m's ik weet dat het via de website van m&m's kan maar die vind ik echt te duur, ik weet dat ze te koop zijn want ik heb ze ooit eens van iemand gekregen. weet jij waar ze te koop zijn reageer dan even! alvast bedankt.
@done, daar dacht ik ook al aan maar dan moet ik zo gigantisch veel smarties kopen, en veel uitzoek werk natuurlijk! maar ik denk er wel over na als ik ze niet los vind.
Als je iemand kent die naar Las VEgas gaat daar ligt een winkel vanM&M en verkopen ze alle kleuren van de regenboog
Kan dit misschien als alternatief?????? Vrolijke-muisjes geboorte en huwelijksbedankjes | KILO ROZE CHOCOLADE DRAGEES
@ mamaweentje, ik trouw vlgend jaar en ik wil roze m&m's in de bedankjes doen. @veroon, helaas heeft Jamin ze niet, ik heb ze gemaild en kreeg na een uur al terug sorry dit verkopen we niet @Ilona76, ik ken iemand die bij de KLM werkt, maar ja hij moet maar net voor me bruiloft (duurt nog 14 maanden hoor) naar de states gaan, ik heb ze al eens eerder gehad van hem, maar dat was een speciale valentijnseditie dus ik hoop dat het lukt! @Mineke, thnx voor je link, ik zal wel even kijken wat ik ermee kan doen.