pff en nu ben ik het zat! Het eeuwige zweten/vieze zweetgeur bij mezelf en de niet verdwijnende zweetgeur- en vlekken in kleding! Wat is nou écht een goede deo? En hoe krijg ik de geur en vlekken uit Mn kleding? #wanhopig
Ik gebruik al 10 jaar Syneo5, kost ff een paar centen, maar dan ruik ik nooit meer zweet. Mocht ik dat al ruiken dan is omdat ik vergeten ben te spuiten. T-shirts met gele vlekke gooi ik weg en koop ik nieuwe, mijn man wil geen Syneo nml, een echte man zweet.... blegh maar oké
Hier ook syneo 5 fan, geen druppel zweet na gebruik. Ik twijfel alleen of het wel echt gezond is dat de hele zweetontwikkeling stopt hierdoor. Nivea black/white werkt goed tegen vlekken in kleding.
Ik gebruik Odorex extra dry. 1x in de 3 dagen en daarbij nog gewone deo. Voor geuren uit kleding te halen heeft HG een spuitbus in de collectie. Dat spul werkt als een speer. De naam weet ik even niet.
Vichy met groene dop! Echt al jaren mijn favoriet. Geen geuren, zweetvlekken, heeft een aangenaam neutraal geurtje, niet te overheersend.
Therme Anti Transpirant Sensitive Deze ben ik gaan gebruiken na 2 zwangerschappen, op de een of andere manier heeft dat mijn zweet en zweetgeur beinvloed Ik ben er zeer tevreden over. Geen geur meer te bekennen! Hij is ook regelmatig in de aanbieding. Dat scheelt wel
Als ik kleding heb met zweetlucht zet ik ik ze een paar uur in water met azijn. Daarna in de machine en was ik het met het normale programma. Door het zuur van de azijn verdwijnt de zweetgeur.
Ik gebruik deo van de website levenzonderafval. Er zit geen rotzooi in en werkt hier echt super goed. Het is ook heel makkelijk zelf te maken maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
geen deodorant maar een anti-transpirant gebruiken, die werken beter bij erge zweet. Nivea dry comfort en stress protect werken bij mij wel goed. En Deoleen is ook fijn. Ik ken zelf die syneo 5 niet. Ik lees dat het 5 dagen werkt, hoef je dan na sporten en douchen niet opnieuw te gebruiken? @birds86 @DastyQueen @Cindy1977 kunnen jullie dit misschien vertellen?
Klopt! Eens in de 5 dagen spuit je dit op voor het slapen gaan en na het wassen van je oksels en de 5 dagen daarna verlies je (ik tenminste) geen druppel zweet meer onder de oksels.
Idd. Met super warm weer geen druppel zweet en de 4 dagen erna ook niet. Heel soms spuit ik het niet op omdat ik het vergeet en dan zweet en ruik ik direct. Het werkt echt goed. Enige wat ik ervan krijg is hele droge oksels die gaan jeuken maar dat neem ik dan voor lief. Meestal heb ik wat teveel erop gedaan dan
Axe dry 48h anti-transpirant. Is eigenlijk voor mannen, maar het ruikt gewoon lekker en absoluut niet 'mannelijk'. Werkt heel goed, nooit last van zweet of zweetplekken.
Syneo 5!!!! Als ik dat gebruik, ben ik echt kurkdroog! Dus ook geen natte plekken, geen stank, enz....
Hier zweet ik ook ontzettend erg met een nare geur. Ik heb intussen verschillende soorten deoderant gehad maar tot nog toe geen succes. Wel ben ik me gaan verdiepen in de stoffen die voorkomen in deoderant. Sindsdien wil ik absoluut geen aluminium meer in mijn deoderant omdat dit erg slecht voor je is. De zoektocht gaat dus verder. De laatste tijd lees ik veel over het merk Nuud (komt steeds als advertentie op Facebook voorbij). Hier lees ik veel positieve verhalen over en het is helemaal natuurlijk. Dit is dus voor mij de volgende deoderant om uit te proberen.
Ik gebruik die van levenzonderafval om dezelfde reden (en omdat deze in een glazen potje komt ipv spuitbus) Bevalt erg goed!