Welke deo en zweetgeur/vlekken

Discussie in 'De lounge' gestart door Espoir, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    pff en nu ben ik het zat! Het eeuwige zweten/vieze zweetgeur bij mezelf en de niet verdwijnende zweetgeur- en vlekken in kleding!

Wat is nou écht een goede deo?

En hoe krijg ik de geur en vlekken uit Mn kleding?

#wanhopig

Grietjenb vindt dit leuk.
  2. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.191
    1.052
    113
    Vrouw
    Syneo 5 werkt.voor mij, ook geprobeerd na tip van dot forum

DastyQueen en Cindy1977 vinden dit leuk.
  3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik gebruik al 10 jaar Syneo5, kost ff een paar centen, maar dan ruik ik nooit meer zweet. Mocht ik dat al ruiken dan is omdat ik vergeten ben te spuiten.

T-shirts met gele vlekke gooi ik weg en koop ik nieuwe, mijn man wil geen Syneo nml, een echte man zweet.... blegh maar oké :)

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik gebruik odorex en daarnaast een dove dei.

5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hier ook syneo 5 fan, geen druppel zweet na gebruik. Ik twijfel alleen of het wel echt gezond is dat de hele zweetontwikkeling stopt hierdoor.
    Nivea black/white werkt goed tegen vlekken in kleding.

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Syneo 5

7. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Ik gebruik Odorex extra dry. 1x in de 3 dagen en daarbij nog gewone deo.

Voor geuren uit kleding te halen heeft HG een spuitbus in de collectie. Dat spul werkt als een speer. De naam weet ik even niet.

8. Louloute

Louloute Niet meer actief

Vichy met groene dop! Echt al jaren mijn favoriet. Geen geuren, zweetvlekken, heeft een aangenaam neutraal geurtje, niet te overheersend. :thumup:

9. danielle

danielle Actief lid

17 aug 2010
    151
    14
    18
    NULL
    NULL
    Therme Anti Transpirant Sensitive

Deze ben ik gaan gebruiken na 2 zwangerschappen, op de een of andere manier heeft dat mijn zweet en zweetgeur beinvloed :oops:
    Ik ben er zeer tevreden over. Geen geur meer te bekennen! Hij is ook regelmatig in de aanbieding. Dat scheelt wel :thumup:

10. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Als ik kleding heb met zweetlucht zet ik ik ze een paar uur in water met azijn. Daarna in de machine en was ik het met het normale programma.
    Door het zuur van de azijn verdwijnt de zweetgeur.

Sneeuwvlokjes, DastyQueen en mamameer vinden dit leuk.
  11. Jekaterina

Jekaterina Niet meer actief

Ik gebruik deo van de website levenzonderafval. Er zit geen rotzooi in en werkt hier echt super goed.
    Het is ook heel makkelijk zelf te maken maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

12. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    geen deodorant maar een anti-transpirant gebruiken, die werken beter bij erge zweet.

Nivea dry comfort en stress protect werken bij mij wel goed.
    En Deoleen is ook fijn.
    Ik ken zelf die syneo 5 niet. Ik lees dat het 5 dagen werkt, hoef je dan na sporten en douchen niet opnieuw te gebruiken? @birds86 @DastyQueen @Cindy1977 kunnen jullie dit misschien vertellen?

13. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Klopt! Eens in de 5 dagen spuit je dit op voor het slapen gaan en na het wassen van je oksels en de 5 dagen daarna verlies je (ik tenminste) geen druppel zweet meer onder de oksels.

mamameer vindt dit leuk.
  14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik gebruik de odorex crème stick of gel. Werkt 2 dagen lang.
    Ik vind hem zelf erg goed.

15. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Idd. Met super warm weer geen druppel zweet en de 4 dagen erna ook niet. Heel soms spuit ik het niet op omdat ik het vergeet en dan zweet en ruik ik direct. Het werkt echt goed. Enige wat ik ervan krijg is hele droge oksels die gaan jeuken maar dat neem ik dan voor lief. Meestal heb ik wat teveel erop gedaan dan ;)

mamameer vindt dit leuk.
  16. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Axe dry 48h anti-transpirant. Is eigenlijk voor mannen, maar het ruikt gewoon lekker en absoluut niet 'mannelijk'. Werkt heel goed, nooit last van zweet of zweetplekken.

17. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Syneo 5!!!! Als ik dat gebruik, ben ik echt kurkdroog! Dus ook geen natte plekken, geen stank, enz....

18. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Hier zweet ik ook ontzettend erg met een nare geur. Ik heb intussen verschillende soorten deoderant gehad maar tot nog toe geen succes.

Wel ben ik me gaan verdiepen in de stoffen die voorkomen in deoderant.
    Sindsdien wil ik absoluut geen aluminium meer in mijn deoderant omdat dit erg slecht voor je is. De zoektocht gaat dus verder.
    De laatste tijd lees ik veel over het merk Nuud (komt steeds als advertentie op Facebook voorbij). Hier lees ik veel positieve verhalen over en het is helemaal natuurlijk. Dit is dus voor mij de volgende deoderant om uit te proberen.

Jekaterina vindt dit leuk.
  19. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Odorex. Hoef je maar 2x per week te gebruiken. Werking is hetzelfde als de syneo vind ik.

20. Jekaterina

Jekaterina Niet meer actief

Ik gebruik die van levenzonderafval om dezelfde reden (en omdat deze in een glazen potje komt ipv spuitbus)
    Bevalt erg goed!

Liedx vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina