Hoi dames, Wie heeft er nog een positie winterjas liggen die je voor een leuk prijsje wil verkopen. Ik vind het zo'n zonde om voor een aantal maanden een gloednieuwe jas aan te schaffen. Vind het nog duur ook. Wie o wie kan me blij maken.
In mijn album staat een jas is maat m ik weer niet meer zeker wel merk iig noppies of mama Licious De Rits is kapot hij kan wel dicht maar halve wege is een tandje eruit dus daar moet je hem weer opnieuw erin doen Maar een nieuwe rits kun je er ook in laten zetten Ik heb er zelf 70 euro voor betaald maar omdat de rits stuk is vind ik niet dat ik er nog geld voor kan vragen zeker niet als iemand ook al voor tien of vijftien euro nieuwe rits moet laten plaatsen Dus ik hoef alleen de verzendkOsten in het album staat ook foto van de rits
ow sorry, helemaal vergeten te reageren!! komt ook een beetje ondankbaar over, maar niet zo bedoelt. Hartstikke fijn dat je reageert. Ik had een priveberichtje van iemand anders en wil deze graag even afwachten. Hoe lang is de jas eigenlijk?? en wat voor stof is het. Is hij lekker warm voor een strenge winter en kan ik hem tot het eind van mijn zwangerschap dragen? foto is een beetje onduidelijk!! Nogmaals sorry
hee nee geeft niet, helaas moet er nu sorry van mijn kant komen, ik had een pbtje gekregen van iemand die de jas zag en ik heb haar gezegd dat zij hem dan wel mag hebben sorry