Hoi, Ik zoek als een gek op google maar ik vind alleen maar site's waar het 2de hands te koop is. En ik wil hem nieuw kopen maar kan het niet vinden. Heeft iemand een idee waar ik deze muziekmobiel kan kopen? Of heeft iemand deze toevallig in een winkel gezien? (Foto plaats ik nu in mijn album) Alvast bedankt. Groetjes, Cigdem.
Ben op dit moment op mijn werk dus ik kan de foto niet plaatsen maar ik bedoel deze : http://www.2dehands.be/lichtgevende-muz ... kapoentjes
Die is gewoon bij Bart Smit tekoop. Tenminste bij ons ligt ie er gewoon. Hij is rond de 50 euro. IK heb em zelf ook was hier een groot succes!
bartsmit heeft hem en weet het uit ervaring. heb hem daar ook gekocht. 49.95 euro met gratis baterijen haha. hij is erg leuk en kan hem je zeker aanraden. mijn dochter was er dol op en heb hem uiteindelijk hier weer verkocht op de site. dus hup naar de bart smit
Ja, hij is idd erg leuk! Wij hebben hem hier ook en Jamal is er dol op.;. Gewoon Bart smit, 49,95 euro...
Ooo leuk dan ga ik meteen kijken bij bart smit.. Bedankt voor de reacties. Ik was al bang dat ik het niet kon vinden hij ziet er idd ook heel leuk uit en verschillende muziekjes hoef ik niet iedere keer hetzelfde te horen haha
nou... zoveel verschillende muziekjes zijn het ook weer niet... gelukkig maar dat het geluid ook uit kan hihihihihi. Maar hier met veel plezier boven de box! En mijn buurvrouw heeft hem ook recent bij de Bartsmit gekocht
IDD... vooral muziekje 2 werkt op mijn zenuwen.. Die hebben wij dan ook nooit aanstaan.. stom muziekje.. Liedje 1 is hier favoriet maar heb vaker geen muziek aan staan dan wel.. gewoon draaien is ook leuk
Wij hebben hem ook, ben benieuwd hoe hij straks bevalt Hebben hem ook trouwens gekocht bij de bart smit voor 49,95 euro
5,90 verzendkosten, en de auto of bus rijdt ook niet gratis Ik bestel echt alles online, betaal liever verzendkosten dan buskosten
de fiets wel! Maarreh ik probeerde em even fictief te bestellen maar toen kreeg ik de optie vn 5,90 niet hoor, alleen 8,90 of duurder.