Ha meiden, Ik ben heeeelemaal verliefd op deze slofjes.. alleen vind ik 55 euro voor Ralph Lauren slofjes echt een beetje te gek voor woorden. Zeker als ik er ook nog eens 2 paar van wil (voor ieder 1 ) Maar nu zoek ik zoiets dus..maar dan voor een leuke prijs. Ik hoef geen merk schoentjes, als het hier maar op lijkt. Iets met bont binnenin zeg maar. Dat vind ik zoooo leuk! Als iemand een site weet, of iets..dan hoor ik het heel graag!! Dankjewel!
Ja dat zou ik doen, ze hadden ze vorig jaar in roze en in bruin. En volgens mij iets van 10 of 15 euro..... Succes!!!!!
we hadden zoiets bij ons in de giftshop in het ziekenhuis...maar die zijn helaas in 1 week uitverkocht..... waar ze vandaan kwamen geeeen idee eigenlijk sorry. Maar heb ze ook wel eens in de V&D gezien.
Of deze Gevoerde slofjes veters donkerbruin - Baby-Slofje.nl Suede gevoerde slofjes bruin zand - Baby-Slofje.nl Gevoerde slofjes veters lichtbruin - Baby-Slofje.nl Gevoerde slofjes veters zand - Baby-Slofje.nl
@ brunette: wooow die heb je snel gevonden! hahah en ik maar googlen en googlen... Leuk zeg, ze lijken er echt een beetje op!! Gevoerde slofjes veters donkerbruin - Baby-Slofje.nl Vind deze éeeerg vet!! Babyslofje met bont gevoerd Deze zijn goedkoop zeg! Als ze die nu in het donkerbruin verkochten! Maar super super bedankt!! Zeeeeker een goed alternatief. @ nonnie: Ze zijn echt heel mooi he!! hahaha
Vraagje: vind de slofjes echt heel erg leuk, maar vinden jullie het ook geschikt voor een jongetje? Of zijn het meidenslofjes?
@ misz: Oh thnx voor de tip!! Ga ik daar eens kijken binnenkort! @ Stef: Zijn erg leuk! Alleen wil ik heel graag donkerbruine vind deze erg leuk Gevoerde slofjes veters donkerbruin - Baby-Slofje.nl alleen jammer dat het bont bruin is ipv wit... hmmmm..
bij de bristol hebben ze ook heeft mn moeder laatst voor me gekocht en vorige week kwam ze nog met bijpassende muts en handschoentjes aan ook van de bristol