Voor mijn smal zoontje met smalle billen ben ik op zoek naar boxershorts. Hij draagt nu Hema 86/92 maar die lubberen om de beentjes terwijl hij in de kleren al 104 draagt. Beeren ondergoed past ook niet goed. Björn borg past het beste om de benen maar maat 86/92 wordt te krap om het middel en ik vind ze veel te duur. Wie heeft er een goede tip?
Oh wat jammer. Heb ook gehoord dat ondergoed van name-it goed valt maar heb hier nog geen ervaring mee.
Action 😃Gewoon een setje hemd/boxer van Spider-Man of iets dergelijks. Niet heel erg mooi maar mijn zoontje is ook heel smal en dit past perfect. Kost ook nog eens niks en blijft redelijk goed in de was en droger
Ik ben met mijn smalle zoontje wel heel tevreden over de boxers van Hema. Als ze al lang in dezelfde maat zitten, dan is een paar nieuwe soms wel de oplossing, want die zijn weer fris en strak. Hij heeft wel een klein beetje ruimte bij de benen en de Hema boxers, maar zeker niet storend. En je ziet echt verschil tussen de oudere en de nieuwere boxers.
Die van name it zitten heel netjes. Hebben ze ook maatje 80 in. Sluit mooi af bij de beentjes is wel alleen online. Hier in de name it winkel hebben ze het toch niet
hier een jongetje in maat 116 die nog steeds maat 86/92 aan onderbroekjes met pijpjes van de hema past, ik zie geen probleem, als het goed zit dan maakt de maat toch niet zoveel uit?
En als je deze van de link hebt. Ik heb ze ook en zitten mooi en blijven mooi na het wassen. Ze worden ook wel vaak op braderie of markten verkocht. Zodat je kan voelen en kijken. NAADLOZE MICROFIBER JONGENS BOXERSHORT BLAUW
Ik ben zeeeeeer tevreden over de boxers van de H&M. Deze zitten echt heel mooi aangesloten. Ik koop wel een kleiner maatje dan zijn broeken zijn. Hij zit nu in 98 dus heb 92 boxers. Zeeman zitten soms ook goed alleen vind ik die veel sneller stuk gaan (word nogal aan getrokken met zelf aandoen).
Het ziet er niet fantastisch uit, maar ik heb er aan toe gegeven... Gewoon slips van Planes van de Zeeman. Deze zitten het beste. Hij is helemaal blij met een onderbroek van Planes. De Albert Heijn heeft ook ondergoed gehad en dat zit ook mooi, dit zijn wel boxers.