Gezocht: smalle spijkerbroekjes maat 74/80

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door raspberry, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    vingino en airforce zitten jayla echt heel mooi! want zij is ook wat smaller aan haar kontje

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ah, ik heb een heel smal model gekregen van een mede-novembermama en die is echt heel smal. Misschien hebben ze een smalle lijn voor jongens ofzo? Geen idee..

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mijn zoon is ook vrij smal en BFC zit hem erg goed!

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Name it wisselt niet alle modellen zijn smal, ze hebben ook slim fit en dat past dochter goed. Noppies valt ook mooi smal. Mexx valt ook mooi. En esprit, maar dat valt dan weer erg lang.

5. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Name-it valt ook erg smal!
    Mijn zoontje heeft van spijkerbroekjes H&M nog maatje 68 maar van Name-it dus al wel 74 en die vallen echt smal, ook qua pijp!
    Zijn nog stoere broekjes ook en idd rond de 17 euro a 20 euro.

6. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Noppies valt echt supergoed. Zijn misschien ietsje duurder maar koop ze altijd iets langer kan je ze eerst leuk omslaan en kwaliteit vind ik zelf super.
    BFC is te breed voor mn zoontje vallen echt groot.Hij is ook echt heeeel smalletjes gebouwd echt een popje.

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    voor mijn zoontje koop ik alleen nog maar name it,die vallen echt super smalik weet alleen niet of dat ook voor meisjes is..

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik heb voor mijn (ook smalle) dochtertje een skinny jeans bij de H&M gekocht: superhip, superschattig en het zit als gegoten! Het is meer een soort legginkje met jeans-stiksel hoor dus weet niet of je dat zoekt en of ze het in jouw maat hebben maar ik vind het een aanrader!

9. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Mijn dochter is ook erg smal en lang, alles broeken zakken van haar billen, en bij haar zaten die van de hema goed, omdat er knoopsgaten elastiek in zit en ik werkte op een gegeven moment met bretels, is ook een idee.
    Wat ik nu ook vaak doen bij te brede rokjes (kan ook bij broekjes) is rimpelelastiek achterin naaien.
    mijn dochter is nu 4, en wil geen:( broeken meer aan, (en je hebt zulke leuke broeken) alleen jurken en rokjes, is wel praktisch voor smalle meisjes:Dalleen niet alles valt even mooi.

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier valt name-it wel redelijk smal. Die zitten bij mijn zoontje dan ook het mooist.

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Ik breek even in,
    heb ook een lang smal meisje, en die skinny van H&M zat inderdaad perfect maar ze is eruit. En nu kan ik ze dus niet meer vinden daar....
    Durf niet zo goed via mp te kopen maar er zijn toch ook online tweedehands kledingwinkeltjes met thuiswinkelwaarborg?

Verder draagt mijn dochter de leggings van name it nu als broekje, dus paar maten groter. Bijv. ze heeft maat 62, en heeft legging 74 aan.
    Shirts van name it zijn vaak echt te kort bij haar buik.

Heb jij ook dat jurkjes raar zitten omdat ze te kort zijn?

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb er pas wat bij de c&a weggehaald ze zijn allemaal 14,95 per stuk en vallen mooi smal en niet flubberig... zitten perfect...

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Zo te lezen moet ik toch eens een keer gaan kijken voor een name it broekje.

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Kijk dan wel goed naar het model. Ik heb er pas 2 gekocht en de ene past goed en staat mooi. Maar de andere is veel te wijd. Gelukkig kan hij ook als korter model, dus ze kan hem wel aan als ze groter is. Maar nu heeft ze er niets aan.

15. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Bij Bertus hebben ze het merk Bakkeboe, daar hebben wij een stoere meisjesspijkerbroekje gekocht met knoopsgatelastiek, zit perfect, omdat hij niet zo stug is. Bakkeboe heeft erg leuke spijkerbroekjes en die kosten rond de 10 euro.

Verder hebben wij veel afzakbroeken. Mt 74 zit vaak wel goed, maar daarvan zijn de pijpen echt te kort. Mt 80 verzuipt ze vaak in, zowel in de lengte als in de breedte....... Die Bakkeboe spijkerbroek zit goed en ook een HEMA-broekje met touwtje zit goed.

Eigenlijk is het probleem begonnen toen ze ging staan :):):):) LOL

Deel Deze Pagina