Even een kleine tip voor een goedkoop cadeautje. Bij een lidmaatschap op de TROS (6 euro) kan je momenteel kiezen uit diverse artikelen van Bumba, Piet Piraat of K3. Het lidmaatschap kan je uiteraard binnen een jaar weer opzeggen, maar dan heb je wel met een mooie korting een leuk cadeau. Dus wellicht iets voor de komende feestdagen. De link: http://www.tros.nl/leden/wordlid/
Ja, ik ontvang graag mijn welkomstgeschenk en machtig hierbij de TROS om eenmalig 6,- van mijn bankrekening af te schrijven en vanaf volgend jaar tot wederopzegging 5,75 ten behoeve van mijn ondersteunend lidmaatschap van de TROS. als ik dit lees betekend het dan dat ik zeker de 5,75 ook betaal? of kan je op tijd afzeggen voor die 6 euro?
Volgens mij kan je het dan al eerder opzeggen. Ik heb het gedaan en het K3 jurkje besteld. In de winkel kost die 20. Nu dus voor 6. Stel dat ik wel die 5.95 nog extra moet betalen. Ben ik nog 8 goedkoper uit als in de winkel. Ik ga igg binnenkort al meteen opzeggen, en kijken wat ze dan doen.
Op deze manier hebben wij bij het studio100 festival het alice in wonderland jurkje verkregen. En dat dus voor 6 euro!