Hi allemaal, Ik zal zometeen nog even reageren in het andere topic, maar ik heb jullie hulp nodig. Ik zoek 2 mensen die mijn webshop los van elkaar na kan kijken op spelfouten. Ik ben zelf niet zo'n held met de Nederlandse taal, en ik denk dat er wel een aantal fouten te vinden zijn. Morgen komt mijn webshop online en dan wil ik dat het perfect is! Wie van jullie heeft er zin en tijd om mijn webshop helemaal na te kijken op taalfouten! Mijn dank is groot! Ik stuur even de URL via PB als mensen tijd en zin hebben! Alvast heel erg bedankt! Ik vind het zo spannend en ben zo zenuwachtig hihi
Leuk dat mensen zo enthousiast zijn hihi en het willen nakijken.... Hier helaas geens taalwonder dus kan je niet helpen helaas maar gelukkig zijn er genoeg andere die dat wel kunnen
Ik wil ook wel voor je kijken. Ik heb drie taaltesten gehaald van de hogeschool (pabo en regulier) en 1 van de uni. Ik haal mijn zus de juf onderuit bij scrabble hihihi en ik heb nu toch niet veel beters te doen, want ik zit in Frankrijk en het regent alsmaar! Ik hoor het wel !
Stuur maar hoor ik ben tekstschrijver/redacteur van huis uit, vind het heerlijk om dingen te corrigeren