heeft iemand nog leuke kleding in de aanbieding in maat 122 voor een jongen heb het niet heel breed en kan helaas niet alles nieuw voor hem kopen hij heeft een groei spurt gehad hoop iemand mij kan helpen
misschien een tip bij zeeman, wibra en scapino kan je nu voor heel weinig geld kleding kopen. vandaag toevallig bij scapino voor mijn zoon met dezelfde maat een aantal zomer t-shirts gekocht voor 2 en 3 euro per stuk!
dank je wel zal eens kijken als ik in de buurt ervan ben helaas staat mijn zoon niet alles wegens zijn dunne lijf en lijken snel broeken op broek poep dingen hihi
Hoi, Ik zal eens kijken wat ik hier nog heb, dan mag je dat tegen verzendkosten hebben. Heb helaas net een heleboel weggegeven. Hier ook een magere spriet, ik denk alleen dat ik weinig broeken heb, want die zijn meestal stuk hier. Ik bestel de broeken voor hem trouwens vaak bij de h&m daar heb je voor 15 euro een skinny jeans en dat past hem altijd wel goed, maar dan moet je echt de skinny hebben.
dank je wel oxbow dat je voor mij wil kijken hou het gelijk in mn achter hoofd van h&m zal van de week gelijk even kijken
Im heb nog niet echt tijd gehad, maar kwam vandaag wel een donkerblauwe broek tegen maat 122 die de oudste niet meer past. Valt smal en zit verstelbaar elastiek in. Hoop morgen tijd te hebben, maar de jongste is ziek en wil alleen maar mama
ik vind het al super lief je voor mij wilt kijken je kindjes gaan voor beterschap met je prulleke hoop hij snel beter word hoor het van zelf dank je wel nogmaals