Zoek me rot overal op internet, maar kan nergens een dekbedovertrek set vinden van Bumba in de afmetingen 100x135cm.. Alleen in 1-persoons en daar is mijn zoontje (die enorm fan is van Bumba) echt nog te klein voor. Kan iemand mij helpen?
Heb je al eens gegoogeld? Is wel een heel leuk idee vind ik! Mijn zoon is ook zo'n grote bumba fan... Misch eens zoeken op Studio100 ofzo? Denk als ik mijn zoon onder een bumbadekbed doe dat die nooit weer slaap haha dan is het alleen maar Bumba Bumba Bumba
Ik kan ook alleen maar 1 persoonsdekbedden vinden... was al even aan het zoeken. Kwam een advertentie van marktplaats tegen die hadden een bumbadekbed voor een ledikant (al verkocht) dus ze bestaan dus wel
ik weet niet of jullie een beetje handig zijn maar kunnen jullie dan de 1 persoonsdekbedovertrekset niet innemen?
Nou mijn Smoeder is erg handig, maar onderhand 40 euro ervoor betalen en dan innemen vind ik beetje zonde..
Misschien verkopen ze op een grote markt bumba stof en kan er daar een leuke dekbedovertrek van gemaakt worden
Kan het wel eens aan mijn Smoeder vragen, zij is wel bekend met de lappemarkt ed. Verder niemand meer een idee of die hem zelf heeft gekocht en nog weet waar?
Ik wilde er ook graag 1, maar die zijn nergens te vinden. Denk ook niet dat ze er zijn. Dus nu hebben we zijn hele slaapkamer vol geverft met Bumba. Ook nog eens zeer leuk geworden. Met een autobed erin. Hij noemt het de Bumbabed. Nu de 2e op komst is wil hij niet in zijn nieuwe bed/nieuwe kamer slapen en ziet hij de kamer meer als speelkamer. Misschien dat je het dekbedje zo kan naaien dat je de zoom erweer uit kan halen als hij overgaat in een gewoon bed. Heb ze ergens op internet gezien voor 36,95.