Waar een Bumba ledikant overtrekset te koop?

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door MissyZuilen, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Zoek me rot overal op internet, maar kan nergens een dekbedovertrek set vinden van Bumba in de afmetingen 100x135cm..
    Alleen in 1-persoons en daar is mijn zoontje (die enorm fan is van Bumba) echt nog te klein voor.

Kan iemand mij helpen?

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Heb je al eens gegoogeld? Is wel een heel leuk idee vind ik! Mijn zoon is ook zo'n grote bumba fan... Misch eens zoeken op Studio100 ofzo? Denk als ik mijn zoon onder een bumbadekbed doe dat die nooit weer slaap haha dan is het alleen maar Bumba Bumba Bumba ;)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

* edit * Laat maar, is een 1 persoons :)

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik kan ook alleen maar 1 persoonsdekbedden vinden... was al even aan het zoeken. Kwam een advertentie van marktplaats tegen die hadden een bumbadekbed voor een ledikant (al verkocht) dus ze bestaan dus wel ;)

5. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ik weet niet of jullie een beetje handig zijn maar kunnen jullie dan de 1 persoonsdekbedovertrekset niet innemen?

6. Kletskous

heb wel een laken gevonden maar geen overtrekset tot nu toe

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Nou mijn Smoeder is erg handig, maar onderhand 40 euro ervoor betalen en dan innemen vind ik beetje zonde..

8. Kletskous

ja dat is ook wel weer waar.

9. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Misschien verkopen ze op een grote markt bumba stof en kan er daar een leuke dekbedovertrek van gemaakt worden

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Kan het wel eens aan mijn Smoeder vragen, zij is wel bekend met de lappemarkt ed.

Verder niemand meer een idee of die hem zelf heeft gekocht en nog weet waar?

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Heb ook even voor je gegoogeld maar kon ook alleen een 1 persoons vinden.

12. Liertjuh

Liertjuh Lid

6 mei 2008
    87
    0
    0
    Drenthe
    Ik wilde er ook graag 1, maar die zijn nergens te vinden. Denk ook niet dat ze er zijn.
    Dus nu hebben we zijn hele slaapkamer vol geverft met Bumba. Ook nog eens zeer leuk geworden. Met een autobed erin. Hij noemt het de Bumbabed.
    Nu de 2e op komst is wil hij niet in zijn nieuwe bed/nieuwe kamer slapen en ziet hij de kamer meer als speelkamer.
    Misschien dat je het dekbedje zo kan naaien dat je de zoom erweer uit kan halen als hij overgaat in een gewoon bed. Heb ze ergens op internet gezien voor 36,95.

Deel Deze Pagina