Deze allemaal via gigagaaf.nl in mt 26. Ik zou persoonlijk niet bezuinigen op kinderschoenen, maar een paar tientjes meer neertellen voor een beter voetenbed en geheel leer zoals deze schoenen. Toch nog allemaal (ruim) onder de Eur 100,- overigens!
, niet nodig hoor. Ze heeft losse zooltjes, aangemeten gekregen door de orthopedisch schoenmaker verbonden aan het WKZ, dus een goed voetbed in de schoenen heeft ze sowieso wel. Bovendien is het echt onzin om te denken dat alleen schoenen vanaf een bepaalde prijs een goed voetbed hebben...
Die van HIP vind ik ook leuk, maar ik vind het retourbeleid van Kleertjes.com een beetje gaar (zelf retourkosten betalen als je geld terug wil ipv een waardebon ), dus ik bestel daar liever niet. Wel echt dank voor je uitgebreide zoektocht! Die van Ramdam zijn ook echt een goede optie!
Daar gaat het niet om, maar ik zou wèl in elk geval geheel lederen schoenen kopen voor mijn kind als ze er vaak op loopt. Het is gewoon belangrijk dat een kindervoetje ook goed kan ademen. De schoenen links boven zijn overigens nog geen Eur 80,- dus maar een paar tientjes boven je budget. Succes, zal moeilijk worden denk ik voor je als je echt aan je budget wilt vasthouden. Iets duurder en er is dus gewoon super veel keus, zie hierboven.
Ik ook liever niet. Gelukkig zijn er ook nog andere opties (zoals die van Ramdam, die vind ik ook echt super). Succes!
Hm, ik heb vandaag haar aangepaste schoenen (die ze ook nog een seizoentje kreeg) binnen gekregen en ik twijfel of die misschien toch niet gewoon neutraal genoeg zijn, voor bij bijvoorbeel rode kleren (die sneakers van de Hema vind ik bij rood namelijk niet zo denderend staan). Wat vinden/denken jullie ervan? Bekijk bijlage 391597
Ik vind het neutrale schoenen. Kan ook prima bij rood. Ik vind schoenen bij kinderen sowieso niet zo snel niet bij de outfit passen, is toch heel anders dan bij volwassenen vind ik.
Misschien een rare opmerking. Maar heeft ze maar 1 paar schoenen?? Misschien is het handiger ome een paar erbij te kopen. Dan kun je ook eens wat gewaagdere kleuren kiezen voor speciaal onder bepaalde kleding. Hier hebben ze elk wel minstens 2 paar schoenen. En dan tel ik de laarzen, paardrijlaarzen, slippers, crocs enzo niet mee.
Als je even het topic doorgelopen had, had je een foto gezien van het paar wat ik al had gekocht. Dit paar van de laatste foto zijn semi-orthopedische schoenen. Overigens, het is dat ze nu voor het eerst sinds oktober 2012 met haar zooltjes ook op normale schoenen kan lopen en dat ze nu 2 paar schoenen heeft. Voorheen had ze dus altijd alleen het paar aangemeten schoenen.
Ik vind ze ook neutraal genoeg en ook nog erg leuk, zou haar lekker deze en die van de Hema laten dragen en dan kun je in de opruiming altijd nog kijken. Ik weet niet of je daarvan houdt maar je zou haar dan ook bv bijpassende kniekousen aan kunnen trekken waar dan weer rood bij in zit, staat de schoen vaak ook weer anders en lijkt ook erg leuk. Kan je dochter wel sandalen aan straks? Of is dit een domme vraag
Ik kan de kleuren niet echt goed zien op de foto, een beetje bruinig? Ik vind het patroon ook vrij druk. Als ze veel rood e.d. kleuren draagt zou ik nog een paar effen wit en/of zilverkleurige sneakers erbij kopen. Maar ik ben best een pietje precies daarin hoor.
Ik heb alles doorgelezen, maar hier schijnbaar overheen gelezen. Uit je verhaal begreep ik dat het tijd werd voor nieuwe schoenen. Ik begreep niet dat die andere ook nieuw waren. Succes met je zoektocht.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Groningen zit een discount store. Hier brengen ze alle modellen van vorig jaar heen en zijn dan gelijk 50 tot 70% goedkoper. Scheelt aanzienlijk in de prijs en ze hebben vaak hele leuke schoenen staan. Ik zag de foto (had de tekst verkeerd begrepen). Ik vind ze echt heel erg leuk. Vrolijke meidenschoenen.