hee meiden, ik kan op een nieuwe werkplek beginnen voor 32 uur of 36 uur. wat zouden jullie kiezen of het fijnste vinden met 3 schoolgaande kinderen? maandag vrij,rest van de week 9 uur.woensdag vrij of de vrijdag vrij of maandag,dinsdag en donderdag 8 uur en dan de woensdag en vrijdag ieder 4 uur?
Ligt eraan op welke dagen de kinderen vrij zijn of weinig uren hebben.Ik wil zo veel mogelijk bij mijn zoontje zijn vandaar.
Met schoolgaanden kinderen lijkt het mij prettig als je de woensdag en vrijdagmidag vrij bent, dan zijn je eigen kinderen tenslotte ook vrij. Zit zelf nog niet in de schoolgaande kinderen maar ik kan me voorstellen dat dit ook de sportmiddagen zijn en de dagen waarop verjaardagspartijtjes worden gehouden.
Ik zou liever 4 hele dagen werken en dan de woensdag de hele dag vrij willen zijn. Lekker in het midden vd week. Tenminste als ze nog op het kdv ofzo zouden hebben gezeten Maar omdat jouw kids dus iets ouder zijn en je voor de vrijdag middag vanwege schooltijden dus oppas/bso moet regelen zou ik er eerder voor kiezen om 2 halve dagen te werken zodat je woensdag- en vrijdagmiddag vrij bent. Scheelt je centen en je bent er voor ze als zij hun vrije middagen hebben.
Bij ons op school zijn ze de woensdag- en vrijdagmiddag vrij, dus ik zou kiezen vor maandag, dinsdag en donderdag de hele dag en woensdag en vrijdag alleen de ochtend.
Ik werk 3 dagen van 9 uur, de maandag, dinsdag en donderdag. Woensdag en vrijdag dus vrij, is voor mij het prettigst. Ook ivm speelafspraakjes en sport.