Hoi, Wat vinden jullie van de naam s.hae? ( uitspraak sjee) Ik vind het erg mooi maar ben bang dat het wat gek gaat zijn... sjeeminee... sjeetjemineetje.... sjee ga je mee etc.
Ik vindde uitspraak lastig te bepalen, maar nu ik weet dat het sjee is vind ik het niks. Sjee is hier een zeurderig woord, sjeeeee!
Niet mijn smaak. Toen ik het las dacht ik dat de uitspraak Sjai moest zijn. Dat klinkt wel beter maar lijkt toch teveel als het Engelse woord shy.
Sorry, het is niet leuk om te vertellen als het jouw smaak helemaal is, maar ook ik vind het niet zo heel erg leuk.
Misschien dan eerder Shayne? Zelfde klank vd naam en niet het 'sjeetjemineetje' gevoel erbij door die extra 'n' klank?
Vreselijk. Bij mijn oudste op de psz zat destijds een meisje dat Sheanelenajekka (zoiets dan, ik weet haar naam niet ) en dan werd dan altijd afgekort naar Shae, 'Sjee' dus. Echt afschuwelijk. "Sjeeeeeeeeee"! blegh.
Voor een jongen of een meisje? Ik moet gelijk denken aan Shae uit Game of Thrones -> dame. Vind het wel een leuke naam
hahaha ja uit game of thrones. wij vinden het mooi maar twijfelen erg. als we in een engels sprekend land hadden gewoond hadden wij niet getwijfeld maarja bedankt voor jullie meningen tot nu toe!