Wat voor persoon denken jullie dat een Leroy is? En een Jessey? Wij zijn beide eigenlijk personen met een heeeel zacht karakter, wel een tikkeltje eigenwijs. Vriend vind Leroy het leukste, maar ik denk bij Leroy aan een stoere jongen. Jessey vind ik een naam voor een lieve zachte jongen, dus die lijkt mij meer gepast.
Ik vind Leroy ook wat stoerder dan Jessey, maar ik vind het verschil niet zodanig groot dat ik alleen daarvoor voor Jessey zou gaan terwijl ik Leroy leuker vond.
Jessey had ik ook op mijn lijstje staan toen ik zwanger was van ons zoontje Vind het nog steeds een stoere naam dus als ik moest kiezen tussen Leroy en Jessey werd het Jessey Succes met jullie keuze
Bij Leroy denk ik in eerste instantie aan een donker jongetje. Als het toch een blank jongetje is dan zie ik een jongetje met een matje in zijn nek, oorbelletje in, en een gouden kettinkje om . Bij Jessey heb ik dit iets minder.
Haha ja dit deel ik wel een beetje dat gevoel haha. En dat is niet echt wat ik wil. Vind de naam echt heel leuk, alleen die gedachte die ik erbij krijg wat minder. Vandaar dat ik neig naar Jessey.
Ik vind Leroy leuk voor een donker kindje, maar net als mijn voorganger denk ik bij een blank kindje met die naam aan een jongetje met een oorbelletje in en een tikkie asociaal... Jessey vind ik meer een meisjesnaam, maar als het voor een jongetje is, denk ik aan een jongetje met sluik blond haar, bruine ogen. Een lieve surferboy!
Hmm... Tja, donker zal dit kindje niet worden mijn dochter wel en die heet rebecca (zal je ook niet aan een donkere denken neem ik aan). Blond zal die ook niet wordën beide donker haar en rest vd familie ook.
Ik vind Leroy voor een blank kindje idd een beetje ordinair. Jessey vind ik wel leuk, stoer maar ook lief. Diëgo is niet echt mijn naam. Heb ik een beetje dezelfde gevoelens bij als bij Leroy..
Ik krijg bij alledrie de namen het idee van matje in de nek en op jonge leeftijd al 'n ringetje in 't oor.
Bij een blank kindje die leroy heet denk ik ook meteen aan een achterstandsbuurt.Ik ken een Jesse dus bij Jessey denk ik aan een dikke jongen met autisme.
Hmmm.. wel vreemd. Want de naam Jessey kan ik echt niet linken met een achterstandsbuurt. Ik ken hem alleen in gezinnen met een boven modaal inkomen. Misschien dat het daardoor komt. Bij Leroy had ik dat idee wel. Diego vind ik zelf helemaal de minst mooie. Maar heb mijn vriend bijna zover voor Jessey, Jesse of Jessie (hoe we het schrijven weten we nog niet)
voor mij komt die link met de Dj klank en de ey op het einde. of je moet de naam op zn nederlands uitspreken, dan vind ik het een heel ander soort naam, Jesse (met een J uitgesproken) vind ik idd meer (boven) modaal, Djesse(y) uitgesproken achterstandsbuurt.