Hallo allemaal, Zaterdag folder gekregen van Dirx drogist: babyvoordeelweek. Met o.a. Dirfrax-flessen voor 4,99 (heb net een nieuwe 250 ml gekocht voor 8,99 ), Aventstarterset voor 19,95, Friso 2 of 3: 2 pakken voor 15,- (standaard 1 natuurlijk niet ), grote pot Sudocreme voor 2,99, slaapzak voor 4,99 (maat staat er niet bij). Verder allerlei Bibi producten in de aanbieding, Huggies luiers, Olvarit potjes, bekers, Bambix, leuke speeltjes en nog veel meer! Als je een Dirx in de buurt hebt, is het zeker de moeite waard om even langs te gaan! Alleen die luierzakjes voor 2,89 zou ik niet doen, volgens mij hebben ze precies dezelfde bij de Action standaard voor 1,50
Jah die slofjes moet je echt kopen, zijn super dingen. Had ze van 0-6maanden die waren net een paar weekjes te klein. Vandaag van 6-12 maanden gekocht. Lichtroze met prinsesjes erop echt super. En de kleine is ook blij want had ze lakschoentjes aan gedaan de laatste twee weken omdat ze te klein waren en ze zat ze heel de dag uit te shoppen, nu zat ze vandaag echt te kijken van heerlijk heb weer slofjes. En friso 2 ingeslagen en potjes. Jammer he dat friso 1 niet in de aanbieding mag!Heb ook een half jaar het volle pond betaald, nog drie maanden dan kan je ook gaan inslaan.
leuke dingen hadden ze, heb mezelf gelukkig nog kunne beheersen. Wel leuk het babyboek gekocht van mijn eerste jaar, even nieuwe slaapzak voor me dochter lekkere grote maat 110 had ik echt nodig. De slofjes heb ik kunnen laten liggen heb ik nog liggen maar echt super leuke dingen. Wat ze hier ook hadden zo zitzak zal maar zeggen voor babys zo doodoo ding weet niet hoe het heet maar met een zak of deken erin voor maar 30 euro...koste me een hoop moeite die te laten liggen maar is gelukt