Persoonlijk ben ik dol op een kadet met een frikadel. Maar een blokje oude kaas met kristalletjes erin vind ik ook heerlijk. Net als wraps met carpaccio en wraps met kipfilet. En nacho's en hamkaas chips. En bitterballen. En bij de Mac haal ik graag een Mac chicken. Maar, daar kom ik eigenlijk nooit. Ik krijg er trek van Wat vinden jullie lekker?
Voor een kroket kun je me in de nacht wakker maken. Heerlijk! En voor de borrelnoten poesta van Duyvis
Een stukje oude kaas, vers gebakken brood met oude of op zijn minst belegen kaas. Betreft zoet chocolade met koek. Van vers gebakken bolus loopt het water mij ook in de mond. Hmmm nou heb ik honger haha
Hier een zoetekauw. Nippon koekjes, M&M's, chocola met hazelnootjes of caramel zeezout, bokkepootjes, lange vingers, oh ik kan een hele lijst maken
Pffff ik heb echt geen favoriet Nachos, kroketje met mosterd op een wit bolletje, lekkere kaasjes van de kaasboer, kipfilet of salami gevuld met verse kruidenroomkaas, pikante olijven en een Antilliaanse kaasbal gaat er ook goed in
Een kroket! Laatst zelf groentenkroketten gemaakt en ooh wat was me dat toch lekker haha. Zó lang niet gegeten. Volgende keer maak ik een dubbele portie en vries ik een deel in!
Oh en ben echt een zoetekauw, dus als ik m'n favoriete zoete snacks ga opnoemen ben ik morgen nog bezig denk ik
Ik ben gek op toffifee, zo'n doosje is voor mij eigenlijk te klein. Verder nacho's en kaasplankjes. Heerlijk, krijg er alweer zin in, maar ben een beetje op de kilo's aan het letten.
Van de snackbar met stip op 1 de frikandel speciaal. En dan in dezelfde categorie maar dan zelfgemaakt (veel werk maar zo veel lekkerder ): kaassouffle, rundvleeskroket, javaanse frikandel en mexicano En om te borrelen: Cambozola, manchego en oude kaas met vijgenchutney oid en een glas rode port Of zelfgemaakte sweet chili pita chips en knoflook-bieslooksausje Of champignons met spek uit de oven en ook hier de knoflook-bieslookdip Of rauwkost met dipsaus (bij voorkeur mayo, flinke schep sambal badjak en scheutje sweet chili saus) Of katjang pedis Of paprika ribbelchips met dipsaus (bourguignonne van duyvis) Indische gehaktballetjes met pindasaus Ik heb eindelijk te veel snacks die ik echt heel lekker vind en kan duidelijk niet kiezen
Met stipt op 1. Ben en Jerry's Nacho schotel met gehakt en kaas of nacho schotel met pulled chicken. Of gewoon een (tapas) plank met allemaal hapjes.
Goede boterkoek! maar ik ben nu 2x in de week hard aan het sporten en goed op m’n eten aan het letten, dus die boterkoek ga ik volgens mij nooit meer mogen
Kroket met pindakaas Croissantje met pindakaas Kipkorn met curry en ui Hard broodje uithollen en vullen met hagelslag Turks brood met nutella uit de micro Mijn zelfgemaakte double chocolate lava cake (die ik standaard bij verjaardagen maak Gezouten cashews Oude kaas met mosterd (of pindakaas) Gewoon uit de pindakaaspot lepelen Idem voor chocopasta Gerookte kip met avocado Maiswafels met.. .. .. .. juist: pindakaas