Gezocht: super leuk Kerst arrangement

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Pandora80, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora80

Pandora80 Lid

18 jul 2015
    76
    14
    8
    Vrouw
    Vorig jaar zijn wij met kerst naar Slagharen geweest. Dit was serieus de leukste en mooiste kerst ooit. Een versierd, gezellig huisje, pretpark tot je beschikking die tot in de puntjes versierd is en 's avonds een prachtige optocht en show. Het was zó leuk. Overal waren kampvuurtjes en de kerstman reed rond. Nu wilden we dit jaar weer gaan, maar ik heb net de klantenservice gesproken en er komt dit jaar geen kerst arrangement meer. Dat vind ik echt jammer.

Nu dus op zoek naar wat anders.
    Het hoeft niet perse een pretpark te zijn. Efteling is boven budget (500 euro voor 1 nachtje).
    Er moet overdag wel iets te doen zijn en een leuk versierd huisje. Dat zijn wel de vereisten.

Wie heeft een leuk idee?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.190
    113
    Ik lees mee. Efteling was ook ons plan, maar man wat een prijzen, dat heb ik er niet meer voor over. Wat jammer dat Slagharen dat niet weer doet, klinkt erg leuk.

3. Pandora80

Pandora80 Lid

18 jul 2015
    76
    14
    8
    Vrouw
    Je kunt trouwens wel naar Slagharen, maar dan moet je van 23-12 tot 28-12 gaan. Tenminste, zo begreep ik t. Speciale arrangementen komen er niet. Ik vermoed dat t park evengoed wel versierd is enzo.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Mss een centerparcs?

Deel Deze Pagina