Jammer dat de site steeds vastloopt. Had wat speelgoed in het winkelwagentje, wil afrekenen word ik eraf gegooid. Probeer het opnieuw uitverkocht!
Ik kreeg de mail ook en heb meteen even mijn slag geslagen. Heb wat barbie's gekocht, want die zijn nu wel erg goedkoop. Ik heb 16 artikelen gekocht voor 90 euro, nu heb ik dus weer een behoorlijke voorraad kadootjes voor kinderfeestjes en andere gelegenheden. Het meeste gaat hier dus de voorraadkast in.hihi
Ik ook . Maar wat ik met 25% korting heb gekocht is nu al niet meer online te koop. Net nog maar wat spellen gekocht en ik ga maandag eens in de winkel kijken.
Heb direct dingen besteld.. 4 verjaardagen van kindjes komen eraan en mijn dochter had nog niets voor sinterklaas of kerst nu wel! 6 cadeaus met 35 euro korting en geen verzendkosten voor 30 euro!
Goede tip! Kreeg net ook een mail. Heb 4 dingen besteld, volgens mij 50% korting. Jammer alleen dat de Dora smartgame uitverkocht was, nichtje van Eva had die van Sinterklaas gekregen en Eva vindt 'm heel leuk. Zou 11 euro zijn (en dan nog iets gratis erbij), bij bol.com is ie 30 euro! Maar goed, nu een verkleedjurk voor Lisa besteld en 3 barbie's, voor 25 euro
Er zal zeker niet heel veel meer geweest zijn, deze speelgoedfolder is namelijk al een tijdje uit en vorige week was er al 25% afprijzing en nu zijn de restanten met 50% korting. Maar dat is toch altijd zo met een SALE?
Ja helaas zijn veel dingen op de site al wel uitverkocht Korting word gewoon verekend als 50% en vandaag ook nog gratis verzenden vanaf 20 euro.