Hallo meiden, Mij lijkt het zoooo leuk om voor Renske haar 1ste verjaardag een mooie taart te laten maken. Heb gegoogeld of er iemand is vlak bij mijn woonplaats die dat op bestelling doet. Foto taarten zijn leuk...maar zooo standaard iedereen doet het. Wie o wie kent iemand die het doet en het lieft uit oldenzaal maar enschede, hengelo mag ook nog wel. Ik weet dat het nog wel ff duurt voor dat ze 1 wordt. Maar zo'n taart kost tijd en dan moet ik niet 2 weken van te voren gaan vragen of er nog snel zo'n taart kan komen...enne zo leuk om te dromen over haar 1st verjaardag.
Het "DeLeuksteTaarten" - forum Even een oproepje plaatsen en je krijgt ontzettend veel reacties! Kan je zelf kiezen wie het best bij jouw ideeen en budget past!
Ik kom zelf uit almelo en doe het ook,je kunt me vinden via hyves Nikki Profiel - hyves.nl je mag me wel toevoegen en dan kun je zelf ff de foto´s bekijken en beoordelen. Groetjes Nikki
Schadixx, bedankt voor het forum. Nikki, ik heb je uitgenodigd ben benieuwd naar je werk. Ik hoop op nog meer reacties, dus wie maakt er van die super mooi taarten en is woonachtend in oldenzaal of dicht bij.
ik weet dat in het twente topic de meidne vannavond met elkaar taarten zijn wezen maken.. misschien verkoopt die mevr die dat geeft ook wel het is in hengelo.. yippie
Ik heb een taart besteld bij een vrouw in Almelo! krijg hem vrijdag (vieren de verjaardag zaterdag van mijn vriend & Maury). dit is haar hyves: Ilona Boom-kottier Profiel - hyves.nl ze maakt echt ongelofelijke mooie taarten! ik zal vrijdag als ik de taart heb een foto maken voor je!! en ze is ook absoluut niet duur vind ik. ze doet het als hobby en hoeft er dus niet persé winst op te hebben! en ze doet precies wat jij wilt! Ik hoop dat je er wat aan hebt end at je haar werk heel mooi vind!
Ik zit in Enschede. Neem maar eens een kijkje op mijn site TAART, VERJAARDAGSTAART, BRUIDSTAART EN CUPCAKES ENSCHEDE.
www.dezoetetaart.nl is een heel goeie. ik ken die mensen persoonlijk. kijk maar eens op de site, die maken echt de mooiste taarte.voor mijn bevalling van mijn dochter hadden ze ook een hele mooie taart gemaakt! ze komen uit enschede, ik kan contact voor je opnemen met ze als het nodig is.
Bekijk bijlage 150694 dit is de taart die ze voor mij gemaakt heeft (waarvan ik hier de hyves geplaatst heb) echt super mooi geworden!
De zoete taart DE ZOETE TAART Hyve - hyves.nl Behalve de suikerlaag is het ook niet zo'n mierzoete taart die je na 3 happen niet meer verderlust. Echt superlekker en mooi