heeft het zin om twee keer per dag een ovulatietest te doen rond je vruchtbare periode, dus eentje in de ochtend en eentje s avonds laat?
Hoi Karina, ja dat heeft zeker zin. Toe ik bezig was met ovulatietesten heb ik er soms wel 3 op een dag gedaan!!!! En kijk maar naar mijn resultaat...was in een keer raak met de ovu.testen....en dat naar 6 jaar!!!!!!!!!! Succes ermee....
Ik heb afgelopen maand voor t eerst ovu testen gebruikt (digitaal van CB), vrijdag 5 mart (dag 11 na eerste dag ongi) begonnen met testen. Elke ochtend getest zo ook maandag 8 maart (zou mijn eisprong zijn) sochtens testte ik negatief. Smiddags opnieuw getest na weinig drinken en 3 uurtjes wachten met naar de wc gaan. Toen was ie opeens positief... Dus meer dan 1 x per dag heeft bij mij wel geholpen. Had nog 2 testen over en die heb ik toch op dinsdag en woensdag ook nog gedaan en toen bleef ie negatief. Dus die maandamiddag is maar goed dat ik testte (voor de 2e x die dag)
MOet wel zeggen dat ik smiddags (voor ik besloot te testen) bij het afegen ineens veel afscheiding had. Rekbaar doorzichtig. TOen dacht ik ik test nogmaals en toen er een smiley verscheen,tja..