Ballorig en eten...

Discussie in 'De lounge' gestart door Sharon20, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi allen,

ik ga morgen middag met mijn moeder en mijn zoontje naar ballorig. ben er al vaker geweest maar heb er eigenlijk nog nooit gegeten...

weet iemand wat ze er allemaal hebben? gewoon broodje kaas ofzo ook? of alleen maar friet (das het enigste wat ik op de tafels heb zien staan namelijk:))

anders moeten we eerst ergens iets gaan eten en van daaruit doorrijden naar ballorig. maar zou handiger zijn als we er gewoon een lekker broodje ofzo kunnen eten ook...

ik hoor het graag!

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Bij ons hebben ze patat, poffertjes, pannenkoeken, sate, snacks, broodjes (ook broodjes kaas en vlees), tosti...
    Er is wel veel keus hoor...

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hier krijg je vanalles , van friet met sate tot een tosti tot een simpel broodje kaas .... veel plezier en smakelijk !

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    oke, dan kunnen we daar wel snel een broodje naar binnen werken. is het trouwens duur daar? dat ik niet aankom zetten met 20 euro en het er 50 blijken te zijn :D

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hier betaal je 7 euro entree per kind en eten en drinken is niet goedkoop je betaald snel 2.50 of meer voor een simpel broodje kaas ...

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ow, bij ons kost het 6,5 per kind

7. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    bij ons kost het 6euro..

maar duur vind ik het helemaal neit hoor voor een broodje en andere dingen, ik vind het een redelijke prijs..

8. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    en broodjes zonder boter. niet te eten. dan kan je echt nog beter een patatje nemen.

onze kids lieten gewoon de broodjes kaas staan terwijl ze normaal zo naar binnen geschoven worden.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier betaal je 6,50. Voor de kindjes neem ik altijd een kan siroop, spotgoedkoop. Eten heb je van alles en nog wat.Van een tosti tot een hele maaltijd schotel. Zijn normale snackbar prijzen, niet schokkend dus

10. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Hier wel echt goed, het eten, veel keus en juist goed betaalbaar, ik denk dat het scheelt waar je heen gaat!

11. Blaak

Blaak Niet meer actief

1x gegeten (patatje en frikandel) nou, je bent veel geld kwijt hoor, als er een mac in de buurt is (zoals in Zutphen) ga dan daar maar heen! Doe ik ook altijd en vinden de kids veull leuker ! :D

Deel Deze Pagina