Hoi! Ik zoek hele originele tips om m`n man te verrassen, en dan niet de pikante dingen (aangezien ik net bevallen ben ) Hij was jarig toen ik in t zkh lag vanwege vroegtijdig gebroken vliezen, Hij was er die periode echt voor mij en voor ons zoontje (nu beide zoontjes) voor die 2 dingen wil ik hem dus gewoon verrassen! Ik zat te denken aan een etentje en dan een origineel cadeau te geven.. Maar nu kan ik dus echt niks leuks bedenken.. Jullie tips? Gelieve geen: Sauna Foto Sieraden Spiegel met foto (heeft ie al) Zijn interesses: Wij Formule 1 Subaru (bouwpakketten) Vrachtwagen (z`n vorige werk) Dus kortom auto`s en vrachtauto`s .. Om hem een ritje in een subaru te geven heeft ook geen zin.. want hij heeft er zelf al een aantal gehad.. Ook is hij niet echt heel erg van de doe dingen.. Dus Dames.. hebben jullie nog tips?? Deze zijn van harte welkom! Bedankt!
Een ritje over het circuit van zandvoort dan? In zo'n ferrari? En daarna een strandwandeling/ uit eten? Kan verder niks origineels bedenken met auto's helaas. Misschien vind je ene picknick ook een leuk idee? Je kan kant en klare manden bestellen met alles erop en eraan. of een lekker ontbijt op bed thuis laten bezorgen?
ik heb mijn man een circuitdag kado gedaan.. maar is wel prijzig! ( was overigens voor zijn 30e verjaardag) Misschien een mooie armband ofzo?
Nou ja, ze zeggen dat de liefde van de man door de maag gaat, dus misschien kan je een taart bakken in de vorm van een vrachtwagen/Subaru? Geintje natuurlijk. Uit eten is altijd goed, verder vind ik het moeilijk. Ik weet voor de mijne ook nooit wat ik moet doen maar het scheelt wel dat hij wel van de doe dingen is. Hij was ook helemaal in de gloria met z'n slipcursus op het circuit in Zandvoort, we hebben er toen ook een leuk weekendje van gemaakt.
Dat is grappig! Mijn man heeft vorig jaar precies hetzelfde cadeautje gehad, ook voor zijn 30e verjaardag, en hij heeft echt de dag van zijn leven gehad. ik ben de hele dag meegeweest en zelfs voor mij was het superleuk. Ik had de mazzel dat het die dag niet heel druk was, dus met sommige onderdelen mocht ik ook mee in de auto, of met mijn man, of met de instructeur, was waanzinnig! Als hij dus gek is van auto's zou ik zeggen: doen. Verder vind ik het ook altijd moeilijk hoor...een overnachting in een hotel of zo met zijn 2-tjes?
Mijn vriend is een dag gaan racen op circuit van Assen, was een goed cadeau! Verder zie ik regelmatig aanbiedingen op vakantieveilingen.nl bij dagje weg, misschien zit daar iets tussen? Vond die taart ook wel leuk!! Als je zoontje iets ouders is misschien een dagje zwemmen of weekendje weg?
Een onwijs grote Ferraritaart met schandalig veel marsepein! En vooruit, in chocoladeletters nog wat lieve kreetjes! Als ik zie wat voor taarten er tegenwoordig allemaal gemaakt worden voor kinderverjaardagen (eh mag ik een taart van Shaun het Schaap die bezoek krijgt van Bob de Bouwer op een bedje van Dora-plaatjes), dan kun je vast wel ergens eens ferrari-taartje krijgen... Verdomd, ik vind het zo'n goed idee, dat ik er zelf ook een wil voor mijn man! (mag ik een taart van het PSV-stadion gevuld met juigende poppetjes en een frietkraam voor de deur?) veel plezier! ps Gefeliciteerd met Arjen!
Haha dankjewel! Nou idd ik ga t gewoon eens proberen!! @ De rest een nachtje samen weg klinkt ook wel goed en ik kan eens informeren wat t kost op een circuit maar als ik hem pols dan zegt ie ach neu dat gaat niet hard genoeg dus dames ik heb meer tips nodig!! xx