het is een lijst om op te hangen aan de muur, en in die lijst heb je zelf een leuk stofje gedaan en wat versierinkjes.en het is dus bedoeld als soort prikbord om dus leuke kaartjes tekeningen en weet ik t wat aan te bevestigen.... wilde het zelf maken heb al een lijst gekocht, nu nog ff stofje kopen...maar had wat inspiratie nodig en heb geen idee ff meer hoe t heet.... iemand?
Misschien heb je hier iets aan? Tilda, Sfeer maken, Melly & me, handwerken, stoffen, patronen, naaien[pS]=1299657388&tx_ttnews[tt_news]=47&tx_ttnews[backPid]=14&cHash=5e7bbee386
Grrrrr. Als je na de site van hiphandwerk gaat en dan gratis zelfmaakideeen, archief, prikbord. Daar kun je leuke ideetjes op doen
hmm nee hij zit dr nog niet tussen; ik weet dat iemand van het forum ze ook maakt maar ook niet meer wie:S maar ik kom met googelen op memoboard wel een eind op weg om wat creaties te zien
memobord heet het en hier Memoboard, Kreativ-Ebook als Geschenk - farbenmix Online-Shop - Schnittmuster, Anleitungen zum Nhen vind je hoe het moet. Als je online zoekt is het ook wel in het nederlands te vinden met foto's erbij.
kijk is in het topic GEK op Roze (dames die gaan voor eerste kindje deel3) daar staan ook wat foto's van meiden die zo'n memobord hebben gemaakt (zitten echt hele leuke bij)