Deze zomervakantie zijn we 5 weken thuis (ivm de bouw van os huis) Nu ben ik op zoek naar gratis/goedkope uitjes in Zuid-Holland en omgeving. Graag geschikt voor kids tussen de 2 en 12 jr) Elke week mag 1 van de 5 kids een betaald uitje kiezen, de rest van de dagen wil ik ook wel wat met ze gaan doen (op een bouwkavel wonen in een bouwkeet is niet echt de meest ideale situatie in de zomervakantie..)
Weet niet waar in Zuid Holland je iets zoekt. Wij zijn pas bij Benschop in Nieuwland geweest, leuk voor een paar uurtjes vermaak. Maar mocht je er een uur voor moeten rijden, dan zou ik het persoonlijk wel iets te gek vinden.
Omgeving Rotterdam. Ik heb een auto ter beschikking en wil er ongeveer 3 kwartier (per heen,- of terugreis) voor reizen.
Home - Uitagenda Rotterdam https://www.uitagendarotterdam.nl/blijf-op-de-hoogte/kids-uitagenda/ Hier staan vaak leuke dingen in/op.
Een tip, waar ik zelf vaak gebruik van maak: Op Facebook de pagina's van Kidseropuit en Kidsproof Den Haag en Rotterdam liken. Zij komen bijna elke dag onwijs leuke uitjes/ festiviteiten of wat dan ook in de regio. Ze hebben ook sites: Kidsproof.nl Kidseropuit.nl
In de Uithof in Den Haag heb je nu tijdens de zomervakantie Sport en Spel paleis. Via o.a. Social Deal kun je goedkoop kaartjes kopen. Bij Den Haag/Wassenaar heb je Meijendel. Heb je een Monkey Bos en speeltuin etc. Parade (als je daar van houdt) komt er weer aan in Den Haag.
voor een paar uurtjes, Weizigt Park in Dordrecht strandje bij Sandelingen in Hendrik Ido Ambacht - daarnaast lekker (zeer betaalbaar) pizza eten bij Happy italy (wel reserveren als je rond etenstijd wil )
Woeste weidde in Sliedrecht. Is het heel warm, dan kan je naar de Wevershoeve in Ridderkerk. Strandje en water. Leuk voor de grote en ideaal voor de kleintjes. Oude Maas in Barendrecht. Bouwspeelplaats aan de maeterlinckweg, Rotterdam is ook heel leuk, maar daar moet je wel voor betalen. Iets van 1 euro of 1.50.
De Mèkkerstee | Geitenkaas | Geitenboerderij Dit is zo leuk! Dit is de geitenboerderij in Oudorp, daar kan je geitjes bekijken, geitjes knuffelen, er zit een klein speeltuintje, je kan zien hoe kaas gemaakt word, ze hebben een klein winkeltje en een klein restaurantje. Zover ik weet is dit gratis. En leuk om dit te combineren met een bezoekje aan speeltuin de flipjes. Daar zijn de kinderen wel even zoet Kost trouwens maar 1.50 per persoon entree en je hebt er ook een winkeltje zitten waar je wat te eten en te drinken kan kopen maar je mag ook gewoon je eigen eten en drinken mee nemen. Wij gaan daar vaak picknicken aan de grote picknick tafels. Bij slecht weer kan je in Brielle naar het Geuzenpaleis - Start en nieuwspagina - daar zijn de volwassenen gratis en per kind betaal je dan 4.50 volgens mij. Is een indoor ballenbak achtig iets. Je mag daar ook gewoon je eigen eten en drinken mee nemen. Vanaf 1 juli heb je ook een hele grote indoor en outdoor speel paradijs in Hellevoetsluis zitten. Adventuredome Hellevoetsluis - Adventuredome De buitenspeeltuin is geheel gratis en de indoor activiteiten kosten 4.95 per kind en 2,50 per volwassenen. Je kan daar ook lasergamen, glow in the dark midget golven, er zitten restaurantjes, winkeltjes etc. Dit is echt een soort groot speel paradijs.
Klimbos in Meyendel is heel erg leuk. Is ook nog een speeltuin en groot grasveld bij om lekker te chillen. Verder gewoon het strand altijd goed haha
je zou ook nog kunnen overwegen om een rotterdampas aan te schaffen , kost per volwassenen 60 euro per jaar , en kinderen 12,50 , maar als je onder een bepaald inkomen zit krijg je hem voor 5 euro kan je gratis naar plaswijkpark , voor 5 euro naar blijdorp , gratis duinrel , en heel veel gratis zwemmen of dingen met heel veel korting , als je met zn 4en naar blijdrop en plaswijkpark gaat heb je het er al uit , ik koop m ieder jaar , en mijn kinderen krijgen hem gratis dus kan mijn lol op het hele jaar is geldig van maart tot maart volgend jaar
Bedankt voor alle tips!! Staan leuke dingen tussen. Genowg te doen in de omgeving van 010. Meijendel lijkt ook erg leuk. Wij gaan ons vast niet vervelen.