Van mooie hotels tot gezellige campings zie ik voorbij komen, maar.... wat is nu ECHT jouw droomvakantie? Wat staat er op jouw bucketlist qua vakantie? Wil je naar IJsland om het noorderlicht te zien of lig je liever op een hagel wit strand? Ik wil nog héél véél van de wereld zien, maar er steekt er een met kop en schouders bovenuit en dat zijn de.....*trommelgeroffel*.... Malediven Dat wil ik echt hebben gezien hebben. Ik denk dat al mijn zintuigen gedurende de vakantie overuren maken, zo mooi lijkt het me daar! Wat is jouw droomvakantie?
Inderdaad iets als de Malediven of Mauritius. Lijkt me onwijs mooi! Maar ook rondreizen door Amerika (wel al gedaan, maar nog niet met mijn gezin), of door Azië. Ik heb overigens hetzelfde voornemen als jij (zie avatar )
Ik zou wel een half jaar in mijn eentje in Manhattan willen wonen en een boek schrijven. Maar dat is meer iets voor als ik 50 ben ofzo. Als sabbatical. Verder: Canada, Noorwegen, Mongolië, Caraïbische eilanden.
Miami beach vond ik wel mooi, maar niet heel bijzonder. Thaise eilanden zijn vele malen mooier. Mijn droomreis is 4 weken door West-Amerika, een rondreis maken met de kinderen.
Ik zou het heerlijk vinden om 3 weken in een hutje op Bora Bora te zitten. Maar zou net zo lief met de kerst in Lapland zitten.... Bulten sneeuw en het noorderlicht. En ik hoop dat wij deze kerstvakantie daar naartoe gaan, staat in de planning!
een wereldreis zou ik graag willen doen. en dan ook echt voor een jaar of 2. maar ja das wel heel lang sparen. ik zou ook wel graag zo een tijdje a la expeditie robinson willen leven. lijkt me ook heerlijk maar dan wel alleen met ml zonder kids..
Hawaii kan ik echt aanraden, met name het eiland Hawaii zelf (the Big Island).. ik vond Oahu (het eiland waarop Waikiki ligt) zelf minder. The Big Island zou ik zo nog eens naar terug gaan.. heerlijke sfeer, minder toeristisch en wat mooi daar!! Jammer dat het zoveel uur vliegen is @Aszz: wauw gaaf zeg! Lapland staat bij mij ook nog op mijn lijstje, met name vanwege het idee van sneeuw, ritje in de slee getrokken, chaletje met open haard en het noorderlicht. In theorie klinkt het fantastisch maar ik ben zo'n ontzettende koukleum.. weet niet of het in de praktijk een succes zou zijn Sowieso wacht ik hiermee totdat zoonlief wat ouder is.. voor de allerkleinsten lijkt die kou me helemaal niks. Ik heb heel uiteenlopende bestemmingen/ervaringen op mijn lijstje.. Drie weken met een camper de west kust van Amerika doen lijkt me leuk, Iran zou ik heel graag zien, Japan rond april als de kersenbloesem bloeit, De grote muur in China en ik wil een poging doen tot fietsen in Beijjing , en iets wat misschien heel suf klinkt maar ik zou zo graag een puffin (hoe heten die ook al weer in het Nederlands, ik kom er niet op) in het echt zien.. kan meen ik ook in Schotland dus niet eens zo ver weg Ook lijkt het me leuk om eens in een heel apart hotel o.i.d. te slapen.. bv zo'n "grot hotel" in Turkije.. Ach, ik heb zoveel ideeën..
Ik wil overal nog heen! Wil graag alle Disneyparken op de wereld bezoeken en verder: Japan Noord India en Nepal China Transsiberie express Noord Amerika Antartica Thailand/Cambodja/Vietnam Malediven etc etc En terug naar Australie natuurlijk, mijn grote liefde
Ik heb het gedaan! En het is echt enorm de moeite waard... wat een prachtig, prachtig land. Het was de mooiste reis die ik ooit gemaakt heb.
Met de camper door Amerika trekken lijkt me onwijs gaaf! (en ben absoluuuuuut geen camping/tent mens, maar door Amerika zou ik heel gaaf vinden) En verder zouden wij heel graag een keer naar Dubai gaan, en dan super de luxe ala Burj al Arab ofzo.
Ik zou heel graag een paar weken naar Amerika willen en dan met een camper door het land trekken. Daarnaast lijkt de malediven me ook super mooi
heerlijk om te lezen, ben al op mooie plekken geweest, en er staat hier nog genoeg op mijn wensenlijst. Rondreis met camper door west Canada, reis naar patagonie, midden amerika, ooit weer rondreizen dan met de kindjes in nieuw zeeland...prachtig land! en er is nog zoveel meer moois te zien, indonesie lijkt me ook prachtig, net als de philipijnen oja en op safari in kenia, tanzania of zuid-afrika met kinderen lijkt me ook prachtig. droom...droom...droom........
Een kennis van ons heeft samen met zijn vrouw een rond trek door Amerika gedaan. Met een Hummer en dan 2 dagen hier , 3 dagen daar , 1 nacht daar. Van hotel naar hotel. Het schijnt ook helemaal niet zo heel duur te zijn. Lijkt mij ook wel gaaf !! Maar ik zal inderdaad graag naar de malediven willen wat mooi !! Of Dubai inderdaad.... Eigenlijk heb ik niet echt een droom reis ik wil gewoon nog eens naar alle mooie plekjes op de wereld
Hmm, ik weet niet wat die collega niet duur vindt natuurlijk, maar ik kom (ok, wel met vijf man) al snel op de 12.000 euro. 6000-7000 ben je sowieso wel kwijt denk ik.
Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Voor 3 mnd Australië waren wij met zijn tweetjes 6000 euro kwijt, incl tickets en huurauto. Maar met kinderen worden je eisen toch anders, duurder helaas