Veel dames van het NL elftal hadden van die dunne haarbandjes in hun haar tijdens het voetballen. Ik vraag me af hoe die dingen bij hun blijven zitten...ik heb er al ern aantal gekocht maar als ik die in heb dan zakken ze steeds verder naar achter tijdens het sporten totdat ze uitvallen. Weet iemand hoe je ze inhoudt?
Gebruik je conditioner? Dan blijft het bij mij ook minder goed zitten. Normaal is gewoon strak knopen voldoende en blijft gewoon zitten met hardlopen
Heb het ook gezien en vroeg me vooral af wat het nut is van zulke bandjes? Dragen ze deze voor de sier of heeft het ook een functie?
Ja is voor die irritante babyhaartjes die niet in je staart blijven zitten. Of een bandje of schuifspeldjes of heel veel haarlak omdat te voorkomen ik vond het ook altijd super irritant met voetballen als dat weer eens in Mn gezicht hing.
Met van die schuifspeldjes inderdaad en je moet ze echt vrij ver naar voren dragen, dus in de buurt van je haargrens. Overigens droeg ik ze ook altijd tijdens het voetballen, volgens mij bijna elke vrouw wel met lange haren?
Oh zou kunnen, normaal gesproken kijk ik nooit naar vrouwenvoetbal (het wordt ook amper uitgezonden) dus ik had het nog niet eerder gezien.
Ik draag ook zo'n ding tijdens het hardlopen, maar zet m dan wel vast met schuifspeldjes, anders floept ie zo af. Ik haat losse haren die in mn ogen en mond zwiepen, dus lekker alles strak naar achteren met hardlopen.
Ik heb er een gehad met een soort antislip laagje, die bleef zitten zonder schuifspeldjes. Ik gebruikte 'm met hardlopen.