I know.... volgens mij mag ik dit hier niet vragen en moet hij helemaal onderin bij te koop gevraagd, maar volgens mij lezen daar niet veel mensen dus vandaar dat ik hem stiekem toch hier neerzet. Zo'n 3 wkn geleden heb ik onderstaande maxicosi-wagenspanner gekocht voor R. in een speelgoed winkel (Toys XL), hij vind Nijntje echt geweldig. Helaas is dat ding nu nergens meer te bekennen. Ik ben dus bang dat hij ergens verloren is. Deze speelgoed winkel zit niet echt om de hoek helaas. Heb net al bij de intertoys gekeken maar die ze daar hebben is anders. Mijn zoon vind juist dat knisperbootje en "piep"nijntje geweldig! Mijn vraag... heeft iemand van jullie deze waar je niks mee doet en mag ik die dan overnemen?? Ik heb er 1 kunnen vinden op mp (en al contact gelegd),maar de advertentie staat er al ff dus vaak blijkt dan dat ze hem niet meer hebben en advertentie niet hebben verwijderd. View attachment 503567
Net online gekeken maar daar hebben ze alleen degene die ik vandaag ook bij de intertoys zag en is dus de verkeerde.
Haha, dan had ik beter jou kunnen laten zoeken, want ik heb er eerst tien minuten over gedaan om er achter te komen hoe zo'n ding eigenlijk heet
Wij hebben hem eventueel nog wel voor je als hij bol.com toch niet te krijgen is of als hij kwijt raakt Zoontje is inmiddels al 2 en voor de eventuele volgende kunnen we ook een andere kiezen. Laat maar weten!
Oh zie dat het spiegeltje beschadigd lijkt. Die is helemaal als nieuw, wat je ziet is ons plafond met ornamenten in spiegelbeeld haha. Het bootje knispert nog en de Nijntje piept nog