hoi allemaal, wie weet waar ik een pet kan kopen voor mijn zoontje van ruim 1 jaar. Ik bedoel dan geen gewoon petje maar zo'n ruige pet. Een soort van opa pet. Of zo'n pet die ciske de rat op heeft in de film. Ik weet niet hoe je ze precies noemt en dan is het lastig zoeken. wie kan me verder helpen?? anja
Ik heb voor Jelle zoiets als jij volgens mij bedoelt... Die heb ik bij de hema gehaald, maar dat is alweer dik een jaar geleden en ik geloof niet dat ze die nu nog hebben. Heb je dus ook niet veel aan eigenlijk hè? Sorry.... (Hmm, ik zie dat op de foto die ik ervan heb het petje er eigenlijk net niet helemaal op staat... helaas heb ik geen andere, beter foto)
Nee volgens mij bedoeld ze echt zo'n ciske de rat pet? http://www.dagjewegblog.nl/uploads/060821_ciskederat.JPG Verkopen ze bij de H&M op de babyafdeling (t/m maat 86)
ik heb zo'n geruite boeren-opa pet, maar die zal te klein zijn, maat 62 Hij is donkerbruin, weet zeker dat het is wat je bedoeld...
Marktplaats.nl > Baby pet, van H&M, maat 86, NIEUW, grijs geruit - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Kwam ik toevallig tegen op mp succes
Ik heb er wel 1 maar mijn zoontje had die met 6 maanden op naar een bruiloft. Zal moeten kijken welke maat het is maar beng bang te klein.
Wat is de hoofdomtrek van je kindje, ik heb hier nog wel zo'n grijze liggen, maar die valt best ruim... als je de hoofdomtrek weet dan kan ik even kijken voor je