Even namens een vriendin: Al aan het begin van mijn zwangerschap heb ik deze Maxi Cosi gekocht. Nu is inmiddels gebleken dat ik een 1-eiige tweeling verwacht. Ik zou het leuk vinden om straks voor allebei dezelfde kleurstelling Maxi Cosi te hebben dus zodoende zoek ik een Maxi Cosi Cabriofix Steel Gray in goede/schone staat. Ik hoop er rond eind April 1 gevonden te hebben. Als iemand iets weet hoor ik het graag Alvast bedankt. Hoor het graag als je iets weet! xx
@Dolfijn, ik schrok even! Had het eerste regeltje niet gelezen Op marktplaats staat er eentje voor 75 euro en op amazone.de een gebruikte voor 120 euro (als je iets naar beneden scrolt staat er nog een link waar een gebruikte opstaat voor 70 euro, voor zover zijn duits een beetje redelijk is!) Marktplaats.nl - Maxi Cosi Cabriofix Steel Grey met toebehoren (grijs) - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes Maxi Cosi Cabriofix - STEEL GREY - 2011: Amazon.de: Baby
hahahaha MissQ zou toch wat wezen hé?! hihihihi bedankt voor de link, die op MP is niet bepaald schoon en erg aan de prijzige kant voor haar.. en eigenlijk net zo voor die uit Duitsland.. ga het doorgeven, maar weet dat ze niet zo'n ruim budget heeft (en minimaal een redelijk schone wil )
Nou idd, ik d8 al, hoe heb ik dit kunnen missen !!!!!! Als ze een andere kleurstelling niet heel erg vind: http://www.zwangerschapspagina.nl/autostoeltjes/407208-maxi-cosi-cabriofix-voetenzak.html Dees is schoon en hoeft niet veel te kosten
en wat voor zijn het Candijtje? ben wel benieuwd.. en natuurlijk ook even wat het ongeveer moet gaan kosten
2 voor 100 euro, incl. zonnekap en verkleiner ( en evt. nog een blauwe en rose badstof hoes) Weinig gebruikt...