Center Parcs Port Zélande

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Loesje86, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wij willen een midweek in het najaar naar Port Zélande.
    Iemand daar al eens geweest en zo ja, wat waren jullie ervaringen?
    Positief en negatief? Ben erg benieuwd!!!

2. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Positief.
    Vind het een leuk park en er is genoeg te doen met kindjes.
    Zwembad is ook erg leuk.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Ik vind het park best aardig maar in de omgeving weinig te beleven behalve strand en watersport

4. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij zijn daar geweest zonder kind. We stonden daar op de camping, lekker goedkoop en wel de voorzieningen van het park. Vind het een leuk zwembad en je kan er lekker wandelen en naar het strand. Verder hou ik van luieren en een boek lezen op vakantie en dat kon ook prima. Als ons kind wat ouder is gaan we zeker nog is terug! Ze is nu nog maar 3 weken ;) en dan is zo'n zwembad zonde

5. Loesje86

Thnx!

Verder niemand?

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Super leuk park, zeker niet naseizoen! In het hoogseizoen zijn er veel campinggasten en als het dan een dag minder weer is, is het zwembad overvol. Park is niet zo groot en ligt niet in de bossen. Bouwstijl is echter wel heel grappig, beetje Mediterraans.

7. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Vroeger wel es geweest, maar dan met de zeilboot :) ... In de jachthaven kon je goedkopere tickets kopen voor het zwembad en de supermarkt in 't hoofdgebouw (plus eventueel de restaurantjes) is ook altijd handig.

Plus dat je vlakbij de zee en het strand zit. En dus ook vlak aan het Grevelingenmeer. Genoeg te doen dus ook als je even niet wil zwemmen.

't Is overigens bij mij intussen wel minimum 8 jaar geleden dat ik er de laatste keer was.
    Vroeger was het vanuit Bruinisse - aan de andere kant van 't Grevelingen - echt een "trip" met de boot (de ene dag heen varen en eventueel nog stoppen op een eilandje, de volgende dag of twee dagen later weer terug), maar tegenwoordig liggen mijn ouders vlakbij - aan de overkant - in Scharendijke.

8. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    Wij zijn er ook zonder kind geweest destijds. zaten zelf in een 2 pesoonshuisje. Was niet al te groot, maar wel gewoon schoon en compleet incl bad. Zwembad vonden wij ook prima. Mooie ligging ook zo aan het water. Park zou ik zeker aanraden!

9. Loesje86

Onze dochter is dan ruim 21 maanden en ik zag inderdaad dat er heel veel water omheen lag. Maar zoals ik op foto's een beetje kon zien is dat heel erg open allemaal of niet? Zit te twijfelen of dat wel handig is met een dreumes... zoveel water...

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Er is inderdaad heel veel water, maar je hebt wel goed zicht. Wij zaten met 1 en met 2 kinderen in een appartement. Huisjes zijn allemaal met verdieping. Weet niet of er traphekjes zijn?
    Appartement is dat niet nodig.

11. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    van wat ik mij kan herinneren zijn er wel traphekjes. Ja water is gewoon open water zeg maar

12. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wij gingen er jaarlijks heen.
    Ik vind de huisjes inmiddels wel wat verouderd (maar dat vind ik bij bijna elke centerparcs)
    Normaal gezien zijn er traphekjes.
    Er is veel water, op de meeste plekken is er wel wat gras ofzo langs het water maar ook stukken waar je direct langs het water loopt.

Deel Deze Pagina