Hallo mama's, Wij zijn in almere op bezoek. Ons zoontje heeft de speen kapot gebeten. De winkels zijn gesloten of verkopen 'n niet en hij kan niet zonder. Het is drama drama drama. Wij wonen op 2 uur afstand, dus we gaan liever niet terug. Heeft iemand er 1 over die in almere woont? Het gaat om het type avent vanaf twaalf maanden. Alvast bedankt! Xx
Oh oh dat is niet handig. Wij hebben er een stuk of 6 door het huis slingeren zodat ik niet steeds hoef te zoeken.
Buren? Kennissen van waar je op bezoek bent? Of vrienden? Misschien kun je even wat huizen bij langs lopen en gewoon ergens aanbellen? Als zij geen klein kind hebben weten ze misschien wel weer iemand in de buurt en dan maar gewoon 'brutaal' vragen of ze een speen hebben?
Dienstdoende apotheek heeft ze niet, alle ah's ook niet. Andere winkels ook niet. Helaas wonen we wel erg ver weg om even terug te rijden, maar wellicht zit er niets anders op. Jeetje, wat een gedoe. Volgende keer extra speentjes mee dus...
Lullig natuurlijk, maar een mooie gelegenheid om 'em af te leren Anders, ik heb geen idee. Ik woon in de buurt, maar heb niet zo'n speen helaas!
Helaas, andere spenen weigert hij altijd al en nu ook. Gezellig weekend op bezoek haha. Wellicht dat we nu inderdaad er helemaal mee kappen. Maar eerst de nacht eens doorkomen...
Het is niet geweldig gegaan maar we hebben wel wat geslapen. En besloten dat hij zijn speen niet meer krijgt. Ik hoor zo vaak dat de eerste dag het ergste is, die hebben we nu alvast gehad
Goed idee, dan hebben jullie dat ook maar weer gehad . Succes! Hopelijk slaapt hij vanavond wat beter.
Even een vervolg: het gaat super! Gisteren een half uurtje gehuld, ik ben elke 3-4 minuten bij hem geweest zodat hij zich niet alleen voelde. 's Avonds nog rond elf uur paar minuten huilen. Vanochtend op normale tijdstip wakker en vanmiddag en vanavond weinig moeite met in slaap vallen. Dit valt me zo ontz
Oeps, ging niet goed. Het valt me dus heel erg mee. Misschien een goede motivatie voor anderen die ook ermee willen stoppen.