Ok, ik heb net besloten. Nieuwe badkamer = nieuwe handdoeken. wat zijn nou de allerfijnste handdoeken?
Wij hebben nu 3 jaar de hotel handdoeken van Hema maar ik vind ze nu al dun worden draadjes laten aan alle kanten los. Ik zou ze dus, in tegenstelling tot heel veel anderen, niet aanraden. Daarvoor heb ik 8 jaar handdoeken van de action gehad en heb het idee dat die minder snel sleten. En leuker geprijsd ook waarschijnlijk.
De handdoeken van Vossen, de country style. Heb sommige al zeker 12 jaar en ze blijven mooi. Zijn niet goedkoop maar gezien de levensduur valt het al met al heel erg mee.
Echt? Ik heb ze aan boord maar na een jaar vond ik de kwaliteit echt al stuk slechter, ik koop ze daar niet meer (hooguit voor de matrozen). Thuis heb ik er van een spaaractie van de supermarkt, ruim 10 jaar in gebruik en pas laatste jaar worden ze slechter
Ik vind die van de Ikea top. Heb daar allemaal dezelfde gekocht in 2 afmetingen een paar jaar terug in plaats van ons allegaartje. Zijn nog steeds mooi!
Niet dat je er veel aan hebt, maar ik heb ooit in 2010 nog een stapel badhanddoeken gekocht bij de oude V&D. Was aardig bedrag om neer te leggen, maar nu nog steeds totaal geen slijtage. Geen idee of je die ergens online kan krijgen misschien?
Wij hebben handdoeken van Walra. Blijven mooi in de was en ook de kleur blijft behouden (wij hebben roze en antraciet).
Wij hebben de handdoeken van Walra, nu al 7 jaar en ik vind ze wel goed houden qua kleur,gaan niet uit model en geen draadjes. Maar ze zijn ook nog nooit in de droger geweest ,k weet niet of dat mee speelt. Heb ook een aantal handdoeken van de hema,maar tot nu toe houden die zich ook goed. Maar goed, wij hebben 8 grote en 10 kleine handdoeken en zijn maar met zn 2e
Hema, en dan die dikkere. Die zijn nu favoriet. Onze oude handdoeken van Hema (10 jaar) worden nu na 5 jaar in de droger wel dunner.
Ik heb handdoeken van walra. Bij elkaar gespaard bij de supermarkt. Ze gaan bij mij wel in de wasdroger. Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ze mee gaan. Ik vul regelmatig aan. Worden ze erg dun? Dan gaan ze op de stapel oude doeken. En komen er weer nieuwe bij.
Ja deze heb ik ook in de kleur taupe Ze zijn inmiddels al 10 jaar oud en nog steeds super dik en in prima conditie
Hier ook Ikea. Na 8 jaar zien ze er nog steeds prima uit en drogen fijn. Zag de laatste keer dat ik er was dat ze het type wel veranderd hebben. Ik heb er ook vd Hema, zijn ook fijn!
Ik heb van de hema en walra en mer du nord. Die laatste zijn echt heel goede kwaliteit, maar volgens mij ook duur (de spar had een spaaractie een paar jaar terug, dan hoefde je maar een paar euro bij te betalen). Ik vond die van walra toen ik ze binnen kreeg (set van 10 besteld) vrij dun in vergelijking met de dikke van de hema, maar volgens mij slijten ze wel minder snel, en ik vind ze verder prima. Ik doe handdoeken pas weg als ze gaan rafelen of als er gaten invallen en hoeft van mij niet te matchen ofzo, dus als ik ergens toevallig een mooie aanbieding zie en ik heb het idee dat er een aantal weg kunnen, dan koop ik er weer een aantal .