Nou ja, gaat dat niet snel stuk? Ik ken alleen de hele fijne armbandjes met naam. Die heeft ze wel, maar durf ik haar voorlopig niet om te doen...
Heel eerlijk heeft ze hem nooit om omdat ze dat niet wilt. Maar hij is wel stevig, steviger dan de naam armband
Onze dochter heeft een zilver naam armbandje met hartje eraan. Van lucardi, goed stevig en speciaal voor kleintjes.
verkleedkleren? mijn dochter is ook bijna 3 en heeft ook bijna alles maar ze bv zo'n frozen prinsessenjurk vind ze ook geweldig knappe koppen heb ik tegen die leeftijd voor de oudste gekocht en vind mijn dochter ook leuk
Ik heb niet alles gelezen dus sorry als ik dingen dubbel zeg: - Grimms regenboog - poppenhuis - winkeltje - fietsje - hubelino - goudvis in een kom
Sylvanian family poppenhuis? Daar heb je ook veel verschillende dieren families in? Gelijk leuk om wat ervoor te vragen zodat ze gelijk een mooie set heeft? Tractor voor in de tuin? Hobbelpaardje? Poppenbedje? Of poppenbadje? Kan ze vast oefenen voor als haar broertje/zusje er is, misschien vind ze het dan wel heel interessant? Klei set van play doh? Overigens een mooie nieuwe kamer met allemaal mooie nieuwe spulletjes, make-up tafeltje ofzo? Klinkt wel heel leuk, en denk dat dat ook wel een mooie grote verassing is Duplo trein?
Tja, als jullie al zoveel in huis hebben, zou ik toch voor iets nuttigs gaan denk ik (naast iets van speelgoed). Wat ik voor mijn kind(eren) leuk vind: - abbo op dierentuin/speeltuin oid - regenboog Grimms - Hubelino knikkerbaan - boeken - buitenspeelgoed: schommel, zandbak of fietsje. Nu is het nog koud, maar het wordt zo wel weer lekker buitenspeelweer! Verder zou ik dan bijv. kaplaarzen geven of een dekbedovertrek doen of iets wat ze nodig hebben voor hun kamer.
Ik lees nog even mee haha dochter is van de zomer jarig maar we hebben alles al. Dubbel. Nou ja een schommel is wel leuk!
Een mooi prentenboek? Mijn jongste dochter is helemaal fan van Dikkie Dik. Toevallig net een prachtig boek gekocht bij de Bruna voor haar 3e verjaardag binnenkort. Misschien niet het duurste cadeau, maar wat zal ze het prachtig vinden! En daar gaat het om .