Gezocht voor vragen moeders van puber donor kind

Discussie in 'Donorschap' gestart door RoosRoosRoos, 24 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En dat kan dus uiteindelijk wel. Erkend worden door je biologische vader, maar daar zitten haken en ogen aan. Het is een donorkind gelukt, omdat ze, binnen drie jaar (volgens mij zelfs in dit geval later maar binnen 3 jaar is de norm) dat ze er achter gekomen is dat ze geen biologisch kind van haar opvoedvader is en omdat ze geen band had met de vader die op haar geboortecertificaat staat, hem ontkend heeft, rechter heeft dit goedgekeurd, en donorvader heeft haar erkend omdat zij wel een goede band opgebouwd hebben. Als BaM-moeder zal dat weer anders zijn, kan dus wel. Maar in eerste instantie heeft hij geen rechten, en jouw kind heeft geen rechten naar hem.

2. Mum1921

Mum1921 Actief lid

26 jan 2022
    395
    93
    28
    Hoi
    Ik heb 2 zoontjes van een donor.
    zonen 3 jaar en 11 maanden.mijn man onvruchtbaar.

wil er wel eerlijk over zijn maar ze zijn nog zo klein.

als ze 16 de oudste dus 16 is kunnen we gegevens van de donor opvragen.
    als ze de behoefte hebben. En de kliniek gaf aan dat er dan een databank is dat evt donor broers zussen kunnen contacten bij behoefte.

De donor als die dan nog leeft moet antwoorden geven en mag een kind niet wegsturen maar het is zeker geen vader waar ze geld of iets van kunnen verwachten. 25 gezinnen mag een donor dacht ik helpen. Weet t aantal even niet.
    Wat krijgt de donor van mijn kinderen te horen ..niets bij interesse krijgt hij door bijv
    2019 3x jongen 2x meisje
    2020 2x jongen 4x meisje enz

QUOTE="RoosRoosRoos, post: 24300287, member: 124075"]Hoi hoi allemaal, ik ben me aan oriënteren voor een kid behandeling. Er is 1 ding die me tegen houd. Ik wil vanaf het begin eerlijk tegen me toekomstige kind zijn over hoe hij of zij is verwekt. Nu ben ik alleen bang dat ze op gegeven moment mij zullen verlaten om opzoek te gaan naar hun donor vader. En met verlaten bedoel ik dan ook echt verlaten. Is dit alleen een angst? Is dit bij iemand gebeurt? Hoe pakken jullie dit aan met jullie kind en hebben jullie die angst ook of gehad?[/QUOTE]

Deel Deze Pagina