Ik heb sinds gisteravond ontzettende hoofdpijn en het word alleen maar erger. Zag net ook letterlijk sterretjes. Heb al 2x een paracetamol op (1x gisteravond 1x vandaag) maar helpen niet. Zou dit ook met de zwangerschap te maken kunnen hebben en moet ik het ziekenhuis bellen? (ben daar onder controle dus niet bij vk)
hey, toevallig zit ik ook sinds gisteravond met die hoofpijn (migraine) ik had het mijn vorige zwangerschap ook veel<-- dus het hoort er wel bij vrees ik.. ik heb paracetamol 1000 mg zetpillen hiervoor genomen (1tje maar ) maar dat helpt redelijk in de zwangerschap mag je hiervan 3 per 24 uur sterkte ermee grtz Ramona
Ik zou even bellen en je klachten voorleggen, deze zouden ook van hoge bloeddruk kunnen komen. Dat is wel belangrijk om in de gaten te houden.
Ik heb ook al een paar weken zo af en toe last van knallende koppijn. Ik gebruik dan idd ook een paracetamol. Je mag er 3 per dag (of maximaal 6, maar dan niet elke dag) en zorg ook dat je heel veel drinkt. Je hebt veel meer vocht nodig omdat je zwanger bent en als je te weinig binnen krijgt kun je hoofdpijn krijgen. Ik zou het nog even een dagje aankijken en anders gewoon ff naar het ziekenhuis bellen als het helemaal niet minder wordt. Edit: O zie net dat je al 35 weken ben, dan moet je idd voorzichtig zijn dat je niet een te hoge bloeddruk hebt. Toch maar ff bellen.
Heb het verder ook nog de hele zwangerschap niet gehad, alleen nu dus en is echt alsof iemand met een hamer op m,n hoofd aan het rammen is. Als ik opsta of iets doe zie ik sterretjes....wacht nog even af anders misschien toch maar bellen (ben niet zo,n held altijd bang dat ik voor niets bel!)
liever een keer voor niets bellen dan je zorgen maken om waar het ineens vandaan komt mocht het wel hoge bloeddruk zijn en je wacht te lang voel je je straks schuldig dat je niet eerder gebelt heb
Ik ken het gevoel, kreeg zelf echter op mijn donder omdat ik afgelopen weekend niet gebeld heb met mijn klachten (maar vanmorgen pas). Maar einde van je zwangerschap moet je het gewoon een beetje beter in de gaten houden. Mocht je bloeddruk te hoog zijn (daar kun je hoofdpijn en ¨sterretjes¨van krijgen) willen ze gewoon even je urine en bloed controleren of alles nog goed verloopt. Bel nou maar even, is beter dan straks weer een beroerde avond tegenmoet te gaan en je blijven afvragen waar het vandaan komt.
Nou, straks nog maar een keer proberen dan. Ik ga me ondertussen klaarmaken voor mijn eigen controle (zucht). Succes!
Dankje! Heb mijn man gebeld omdat ik me steeds zieker voel worden, alles draait. Hij komt nu naar huis en dan om half 2 bel ik weer even.
Ze hebben een nummer voor spoed maar daar staat bij alleen voor ernstige gevallen of bevallingen. Durf daar niet heen te bellen durf al amper gewoon te bellen bang dat ik me aanstel. Maar nog 20 min dan kan ik bellen ik laat het wel weten.
hallo allemaal.. names rachel1984 hier een berichtje: ze moet naar het ziekenhuis toe.. en zijn nu onderweg.. zodra ik meer weet laat ik het hier horen
Poeh! Wat een verhaal, getsiederrie zeg! Ga hard duimen dat het allemaal goed met haar en haar kleine gaat!
heb nog niks gehoord.. duurt inderdaad wel lang zeg... hopelijk is er niks.. maar laat het geliijk weten als ik wat gehoord heb
kreeg net een bericht dat ze al anderhalf uur op de uitslagen aan het wachten is dus nog even wachten...