dag dames, Ik zou vandaag eigenlijk ongesteld moeten worden maar ben het nog niet worden. Ik ben normaal gesproken stipt op tijd. Maar het kan natuurlijk zijn dat mijn ei iets later was en dat ik gewoon morgen ongi word (dat is eigenlijk wat ik zelf denk). Ik hoop het echt van niet en mijn vriend is helemaal hyper dat ik niet ongi ben, maar ik durf zelf niet vrolijk te worden. Ik heb zo'n sterk gevoel dat ik morgen (of misschien vannacht al wel) ongi ga worden. En dan ben ik echt vreselijk teleurgesteld! Dus ik wacht morgen nog af en dan ga ik donderdagochtend testen mocht ik nog niet ongi zijn geworden. Liefs Farfan
heb je het gevoel dat je heeeeeeeeeeeel erg ongi gaat worden? dat had ik wel en toen was ik zwanger, maar misschien word je ook gewoon ongi, spannend hoor!
He Sanneke ja heb wel het gevoel dat ik echt super ongie ga worden. Dus misschien word ik dat ook wel Ga er maar gewoon vanuit hoor. Liefs Farfan
He Farfan, wat is het toch elke keer spannend! Het kan zomaar een keer raak zijn dus waarom deze keer niet. Succes met wachten en testen!
dag dames, Nou nog geen spoor van de te zien (nog niet op deze vroege morgen tenminste) maar natuurlijk kon ik het niet laten om een testje te doen ook al had ik nog zo met mezelf afgesproken om dit donderdagochtend te doen. Maar ja mijn geweten nam het weer over vanmorgen! Maar negatief. Dus dit kan 2 dingen betekenen: of ik word vandaag gewoon ongi (please niet!) of ik heb nog te weinig hormoon. Had wel met clear blue getest. Maar ja ik heb niet echt spijt dat ik getest heb want hier werd ik ook zo gek van, laat me dan maar ongie worden hoor als het echt moet. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Farfan
hou ons op de hoogte ze zeggen wel dat je kan testen op de eerste dag dat je overtijd bent, maar vaak heb je dan nog niet genoeg hormonen , dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap (miskraam helaas) ik moest toen nog een kleine week wachten voor die test eindelijk positief werd. en als je veel drinkt(water enz) ook snachtes, kan het zijn dat het wat langer duurt voor de hormonen geconsentreerd genoeg zijn in je ochtendurine voor de tests het kunnen detecteren. ik wens je veel succes in deze spannende dagen
Aaah, wat jammer! Hoe vreselijk het ook is, gewoon nog even afwachten dan maar. Ik zit mezelf deze maand ook gek te maken, maar daar is het nog veel te vroeg voor. Ik hoop op goed nieuws voor je!
Spannend meid. Ik dacht ook echt dat ik ongi ging worden. Had echt ongikrampen enzo. Maar je ziet het. Dus de hoop nog niet opgeven en over een paar dagen weer testen.
ik snap helemaal wat je bedoeld farfan! ben nu 3 dagen overtijd en negi getest. ook nog steeds geen spoor van de en ook nul gevoel dat het eraan zit te komen. ](*,) heb met mezelf afgesproken het deze week gewoon af te wachten.
hai Farfan,heel veel succes morgen met testen ik hoop echt dat het gelukt is... Ik dacht ook heel erg dat ik ongi ging worden,had op mijn nod zelfs helderrood bloed en dacht dat het gedaan was... Maar kijk naar mijn banner! Nou wacht ze veel succes groetjes Linda
@ farfan en @jesjuh: hoe is de stand van zaken nu? Ik hoop voor jullie op goed bericht... Ik heb zelf ook het gevoel nu echt ongesteld te gaan worden, maar dat had ik een week geleden ook al, vreselijk! Morgen mag ik gaan testen en ik wacht wel, want ik denk toch dat ik vandaag of morgen ongi wordt..... Jullie in ieder geval veeeeeeel succes! lfs, Nien
nog steed hetzelfde helaas nien. geen ongie geen posi test en ook absoluut geen gevoel van ongie worden. wel heb ik vandaag voor het eerst gevoelige borsten (normaal geen last van) en nog steeds witte afscheiding en veel gerommel in mn buik .... geduld is een schone zaak zeggen maar ooo zooo moeilijk hihihihi zal voor je duimen dat het posi is! succes! wel ffies laten weten hoe het aflopt he