Iemand enig idee waar deze beer wegkomt, via internet heb ik al lopen zoeken maar ken hem nergens vinden, zoonlief heeft sinds een paar weken besloten dat dit zijn beer is, pff moet overal mee naar toe, nou wil ik dus een reserverbeer zien op te scharrelen, maar geen idee waar ik zoeken moet, let niet op zijn koppie hij was hier net wakker van zijn middagdutje, (ook wel te zien aan het haar ) mocht iemand hem toevallig hebben, en je wil hem wel verkopen dan hou ik me aanbevolen.
oooh nee maar omdat je sprak over een beer, of bedoel je meer beer als knuffel zeg maar? (edit of als beer als mannelijk varken kan ook nog natuurlijk? haha) Ik kan je niet helpen zo 1,2,3 maar wil wel voor je rondkijken.
zoek eens op marktplaats: gewoon zoeken op varkenknuffel o.id. zo ben ik aan een reserve Muis voor mijn zoon gekomen, die zijn nl niet meer te koop en via marktplaats ben ik gaan zoeken op Tutlap Muis en zo ben ik aan een reserve 1 gekomen
je bedoelde meer als knuffelbeer, haha, en sven noemt hem beer (mijn beer) dus ook daardoor denk ik hihi. jammer hj heeft hem gekregen, en zj weet ook niet mer waar hij wegkomt oude buurvrouw van mijn man. nooit ergens naar getaald, en zo ineens. hij heeft hem in bed ook altijd vast hihi, opzich wel schattig maar wel irritand want hij is vieeeees nu, dus wassen maar zo`n stevig ding is het niet oogt het dus ben bang dat die zo versleten is. Heb op MP al gezocht maar ik kan niet dezelde vinden.
Volgens mij hebben wij dezelfde maar dan heel groot. Mijn schoonmoeder had die toen gespaard bij de emté.
heb al op het kaartje gezocht, kan er niet echt wat op vinden. meneer zit er nu ook weer mee op de bank bumba te kijken, ik ga even bezig met het eten hoop echt dat iemand hem herkent
Volgens mij heeft Yosyp dezelfde en die sleept ie het liefst overal mee naar toe. Geen idee waar dat ie vandaan komt.
zoek eens op www.knuffelsite.nl Daar kan je ongelooflijk veel knuffels vinden. Ik heb er 2x de reservemuis van mijn dochter gekocht. En beide keren had ik 'm binnen 2 dagen in huis. Volgens mij zoekt ze ook knuffels voor mensen als ze niet op de site staan. Weet je het merk, dat maakt het zoeken meestal wel makkelijker.
ja moet manlief straks kijken i kan de kleine letters niet lezen, al heb ik al eens op het merk gezocht maar kwan nergens dit varken tegen, over bovenstaande site had ik het dus, heb echt best al veel ondernomen voor ik hier een topic opende, helaas hun hebben hem ook niet, zal eens een mail met foto sturen
Een mannetjesvarken noem je ook Beer Knuffel varken | Shop voor Knuffel varken bij Twenga.nl - 152k Misschien zit hier wat tussen..succes.
Hij lijt er inderdaad op maar helaas kan ik niet goed zien of het exact de zelde is, anders trapt meneer er nl niet in. jammer dat de foto zo klein is,