Iemand die deze toevallig nog heeft staan? Fysio heeft aangeraden deze eentje voor Quinten te halen ivm gebrek aan rompstabiliteit nu en waarschijnlijk in de toekomst. Daar kan hij wel goed rechtop in zitten en zo dus z'n stabiliteit beter krijgen . We gaan hem sowieso halen hoor . Maar op marktplaats vragen ze er allemaal bijna de nieuwprijs voor, dan haal ik hem net zo lief nieuw. Iemand hier die hem voor zo'n 20/25 wil wegdoen? Het liefste dus een blauwe, inclusief tuigje. Eventueel ook een speelblad. En omgeving Eindhoven (Veldhoven) zou helemaal ideaal zijn. Oh, en mocht iemand het weten; kun je op een ouder model bumbo ook een tuigje zetten?
helaas geen voor je te koop (ben wel echt enorm blij met die van ons, dus echt aanrader), maar op je vraag: nee. ik zou dus een nieuw model kopen omdat de tuigjes daarin vastzitten gemaakt. In het oude model is niets waar je eventueel zelf iets aan kan knutselen zonder te slopen. Bij babydump krijg je de playtray erbij. Daarmee zit ons klimmonster al ingesnoerd genoeg.
Dankje voor de informatie! Ik wacht het nog even af, maar denk dat ik hem binnenkort toch bij babydump ga bestellen dan. Helemaal nu dat blad er gratis bij zit . Via MP ben ik ook bijna 50 kwijt met verzendkosten.
hey, ik heb nog een Bumbo seat, maar die is groen (wel met speelblad ). Je zou hem zo mogen hebben, maar ik woon in Blegië dus ik denk dat de verzendkosten wel wat hoog zijn dan...
Karine, dat is erg aardig van je! Maar denk dat het met verzenden inderdaad alsnog een duur grapje word. Maar wel bedankt !