Mijn kleine meid is nu 2 maandjes en 2 weken. ze pakt alles wat ze pakken kan en brengt het naar haar mondje. Nu viel ons al een tijdje op dat ze veel kwijlt en sinds een tijdje toch al wat dunnere ontlasting had, maar sinds 2 dagen zie je dat het tandvlees onder bleek is en wat dikker, je voelt het ook duidelijk. gewoon 2bobbels. Zou dit dan de tandjes zijn die door aan het komen zijn? is dit niet wat vroeg met 2 maanden? ze geeft ook na de fles iets terug zou dit met de tandjes te maken hebben dan? groetjes Laura
Het zou heel goed kunnen. het verschilt per kind wanneer ze doorkomen. Heel soms word een kindje zelfs geboren met een tandje! Ik weet niet of het terug komen van melk ermee te maken heeft, ik denk het niet. Volgens mij is dat gewoon de leeftijd...
ik dacht altijd dat ze dat rond de 4 maanden kregen, maarja mijn kleine meid is met alles wel snel. ben benieuwd
6 maanden is volgens mij standaard, maar het verschilt enorm. Mijn jongste is nu 8,5 maand en heeft nog geen enkele tand. Terwijl een neefje van 2 maanden sinds een week een kies heeft. Dus het kan best!
Kan best hoor. Sommigen worden geboren met een tandje. Maar sommigen krijgen pas met een jaar het eerste tandje. Heel verschillend. Mijn meisje was ook vroeg met tandjes (ook het enige waar ze vroeg mee is haha) met 3,5 maand had ze er 2. Nu heeft ze bijna haar gebit compleet, met 14 maanden.
Mijn zoontje had precies hetzelfde. Vanaf een maand of 2 kwijlen als een gek en ja hoor, met 3,5 maand kwam zijn eerste tandje! Nu de tweede ook net door met 4,5 maand en het gekwijl gaat gestaag verder Een lekker vroegertje dus. Was af en toe alleen verwarrend met honger signalen omdat hij inderdaad ook áltijd op zijn knuistjes aan het bijten/sabbelen was.