Wij gaan ook. Kreeg kaarten van een collega van me, die had ze besteld maar bleek die dag niet te kunnen. Wij wel! Helemaal blij. Wilde hier ook een post over plaatsen, maar was er dus al!
Nee, wij gaan dit jaar niet. We hebben dan een pepernotenconcert waar de klas van Daan heen gaat, was anders erg leuk geweest Shaddixxx
Ik zag op tv dat er 50.000 kaarten weggegeven worden.. Kun je er uberhaupt nog lopen die dag? Ben nu toch weer een beetje aan het twijfelen. Dat het erg druk zou zijn had ik wel verwacht, maar 50.000 mensen..? In de Efteling is het gruwelijk druk als er 45.000 mensen zijn en dat is echt véél groter dan Slagharen..
Vorig jaar en het jaar de voor viel het mij heel erg mee. Je moest soms 20 minuten wachten maar veel langer niet. Er zijn ook heel veel mensen die kaarten aanvragen en later toch niet gaan. En ligt ook aan het weer denk ik
Ja, dat dacht ik ook al wel, dat er veel toch niet komen, maar dan nog joh.. Stel dat er 20.000 niet op komen dagen, dan zijn het nog steeds 30.000 mensen, in een park wat relatief gezien zo klein is.. Ik denk er toch nog maar even over..
is er iemand die kaarten heeft bemachtig en toch niet van plan is om te gaan? zou ik dan deze kaarten mogen?
Ik heb kaarten gehaald! Maar ik ben benieuwd hoe het vorig haar was. Was het echt megadruk? Ik wil met mijn baby gaan, maar het niet niet zo superleuk zijn dat je nauwelijks met de kinderwagen kan bewegen. Is het goed te doen? Of is het toch wel heel erg druk? Ben benieuwd!
Hoewel het op de youtube-filmpjes niet echt extreem druk lijkt, laten wij 't toch maar aan ons voorbij gaan.. Gaan in plaats daarvan naar de Efteling vrijdag Mocht er nog iemand zijn die kaarten zoekt, ik heb dus ook over!
Ga graag mee naar de Efteling Shaddixxx. Slagharen is al bekend en wij gaan zondag naar de pepernoten toe